مدیرعامل کارخانجات تولیدی کابل‌های شهید قندی:

بزرگترین تولیدکننده کابل کشور با کمبود سرمایه در گردش مواجه است

مدیرعامل کارخانجات تولیدی کابل‌های شهید قندی گفت: این شرکت به عنوان بزرگترین تولیدکننده سیم و کابل کشور با کمبود سرمایه در گردش مواجه است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا قدری در نشستی خبری با اشاره به اینکه امسال ۱۲ میلیون یورو قرارداد با خارج از کشور داریم، اظهار داشت: اما درگیر سرمایه در گردش هستیم و این در حالی است که در بازار راکد کنونی می توانیم ارزش افزوده بسیاری ایجاد کنیم.

 
وی افزود: اگر سرمایه در گردش تزریق شود، به سرعت کار تولید را آغاز خواهیم کرد که این امر رونق اقتصادی و حفظ اشتغال موجود را به دنبال خواهد داشت.
 
قدری با اشاره به جدیدترین تولیدات این شرکت بیان کرد: کابل های حسگر از مهمترین تولیدات این مجموعه است که برنامه آن توسط دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه تهران ارائه و در زمینه های بسیاری از جمله لوله های نفت، مرزها، پل ها و … کاربرد دارد ضمن اینکه بازار بزرگی نیز دارد.
 
مدیرعامل کارخانجات تولیدی کابل های شهید قندی ادامه داد: کار تولید این خط تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد و به طور قطع بازار بزرگی را با این تولیدات در اختیار خواهیم گرفت.
 
وی، کابل های زیردریایی یا فیبر نوری را نیز از جمله تولیدات منحصر به‌فرد این شرکت خواند و عنوان کرد: این کابل ها برای نخستین بار در کشور تولید می شود.
 
قدری تصریح کرد: مجموعه شهید قندی به رغم مشکلات موجود در مسیر احیا و تولد دوباره قرار گرفته و امیدواریم با حمایت بانکها و مسئولان استان، بتوانیم مشکلات این مجموعه را حل کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..