امام جمعه یزد:

شبهه افکنی توطئه‌ استکبار جهانی علیه امنیت ایران است

امام جمعه یزد با بیان این که خط قرمز ملت ایران امنیت و ولایت‌فقیه است، گفت: ایجاد شبهات مختلف یکی از توطئه‌های امروز دشمنان علیه امنیت، ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با بیان این‌که دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون به دنبال حذف ارزش‌های دینی و انقلابی ایران بودند، اظهار کرد: مرام حاکم بر سیاست‌های انقلاب اسلامی نقطه مقابل ستمکاری و عین استکبار ستیزی است.

 
وی با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی در علیه ایران اسلامی، افزود: نفوذ و ایجاد تفرقه از جمله مهمترین توطئه‌های دشمنان دین برای برهم زدن امنیت کشورهای مسلمان است.
 
امام جمعه یزد در ادامه گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید بدانند دشمن همیشه در کمین امنیت و آرامش کشور است.
 
ناصری یزدی ایجاد شبهات مختلف را از جمله توطئه‌های شوم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: استکبار به دنبال ناامید کردن ملت ایران از سیاست‌های اجرایی نظام است.
 
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان سعی دارند در بستر فضای مجازی روح و روان جوانان جامعه اسلامی را اسیر و آنها را به سمت تباهی بکشانند، بیان کرد: تنها راه مقابله با توطئه امروز استکبار جهانی آگاهی در برابر نقشه آنها افزایش بصیرت دینی است.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد استفاده مناسب از رسانه و فضای مجازی را از دیگر ضرورت‌های اجرایی برای مقابله با دشمنان دین و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان و نسل جوان باید نسبت به اقدامات آنها بصیرت و روحیه انقلابی داشته باشند.
 
وی با بیان این‌که مسئولیت دستگاه ها و نهادهای تربیتی و فرهنگی در عصر کنونی سنگین تر از گذشته است، تأکید کرد: آموزش و پرورش و دیگر نهادهای فرهنگی باید بیش از پیش بحث معرفت دینی و تفکر عاقلانه را بین نسل جوان ترویج کنند.
 
ناصری یزدی در پایان سخنان خود با بیان این که دشمنان باید بدانند خط قرمز ملت ایران امنیت و ولایت فقیه است، گفت: وحدت و همدلی تنها راه ایستادگی در برابر توطئه دشمنان نظام است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..