لزوم ثبت انبار فروشگاه‌ها و صنایع در سامانه جامع انبار‌ها

دبیر کمیسیون کالا و ارز استان، بر ثبت همه انبار‌های فروشگاه‌ها و واحد‌های صنعتی درسامانه جامع انبار‌ها تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان میبد افزود: هر کالایی که از انبار‌های فاقد ثبت در سامانه و بدون کد جابه جا شود قاچاق محسوب می‌شود و در صورت مشاهده با آن برخورد قانونی خواهد شد.

محمدحسین امامی افزود: سامانه جامع انبار‌ها نقش اساسی در جلوگیری از قاچاق کالا دارد و بحث تبادل کالا را در سطح کشور رصد می‌کند و دستگاه‌هایی که متولی هستند باید بر ثبت انبار‌ها و وصل به سامانه تلاش کنند.
امامی تصریح کرد: در این شرایط تحریم و فشاری که بر مردم وارد می‌شود باید سنجیده عمل کنیم و جلوی قاچاق کالا به ویژه لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی غیراستاندارد را در سطح استان بگیریم.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بر پویایی و فعالیت واحد‌های صنعتی درجهت اشتغال زایی تاکید کرد و گفت: کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز حمایت از واحد‌های صنعتی را وظیفه خود می‌داند.
امامی افزود: در راستای کمک به تولید داخلی و ایجاداشتغال و حفظ آن و درراستای مبارزه با قاچاق کالا برنامه ریزی و پی گیری می‌کند و باید دستگاه‌ها هم همکاری کنند.
حسین فلاح فرماندار میبد هم قاچاق کالا و ارز را در این شرایط اقتصادی، ضربه به تولیدات داخلی خواند و گفت: این وضعیت درسطح شهرستان میبد و استان اگر مدیریت نشود باعث ایجاد فرصت برای عده ایی فرصت طلب و آسیب و فشار برمردم خواهد شد
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..