اهداء کمک‌ هزینه تحصیلات به مددجویان یزدی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد: بیش از یک میلیارد تومان برای کمک‌ هزینه تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شد.

به گزارش یزدی نیوزجمال پور با بیان اینکه ۴۶۴۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند گفت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان، تأمین لوازم‌التحریر، کتب درسی و تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۳۶۳ دانش‌آموز تحت حمایت دختر و ۲۲۷۷ نفر پسر هستند افزود: ۲۲۸۹ دانش‌آموز تحت حمایت در مقطع ابتدائی، ۱۳۰۹ دانش‌آموز در مقطع دوره اول متوسطه و ۱۰۴۲ نفر در مقطع دوره دوم متوسطه مشغول تحصیل هستند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد افزود: دانش آموزان تحت حمایت از خدماتی همچون کمک‌هزینه تحصیلی، کمک‌هزینه نوشت‌افزار، کتب درسی، پوشاک، ایاب و ذهاب، تقویت بنیه تحصیلی با شرکت در کلاس‌های تقویتی، کمک‌هزینه راه‌یابی به دانشگاه با فراهم‌سازی زمینه شرکت در کلاس‌های آمادگی کنکور، مشاوره و هدایت تحصیلی برای ورود به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و اردو‌های زیارتی و آموزشی استفاده می‌کنند.
در سال گذشته ۷۳۹ میلیون تومان برای کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، غیردولتی و غیرانتفاعی و ۵۱۴ میلیون تومان برای تأمین لوازم‌التحریر، کتب درسی و تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..