استانداردهای جهانی در شهرسازی یزد رعایت شود

استاندار یزد با بیان این‌ که یزد باید به صورت کامل برای افراد دارای معلولیت مناسب‌سازی شود افزود: برای شهری همچون یزد که به ثبت جهانی رسیده باید استانداردهای جهانی به صورت کامل رعایت شود تا هم برای شهروندان خودمان و هم برای گردشگران داخلی و خارجی هیچ مشکلی نداشته باشیم.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی گردشگری معلولین که در تالار وحدت برگزار شد،  با گرامیداشت روز جهانی معلولان گفت: خوشبختانه رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی و بخصوص معلولین بسیار خوب بوده  و این رویکرد قابل تقدیر است.

استاندار افزود: این رویکرد مطابق با آن چیزی است که در استان یزد از شهرداری انتظار می‌رود و همین موضوع می‌تواند زمینه افزایش توجه به این مباحث در حوزه‌های مختلف را فراهم کند.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره گردشگری معلولین در  استان، گفت:‌ اقداماتی که  برای گردشگری معلولان صورت گرفته نشان از توجه و اهتمام شهرداری برای رسیدن به استانداردهای جهانی دارد.
طالبی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که مسئولان و مردم در کنار همدیگر بتوانند قدم‌های اساسی در راستای توسعه هر چه بیشتر شهر بردارند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..