در قالب تفاهم‌نامه جهاددانشگاهی یزد و دفتر استانی یونسکو صورت گرفت؛

بومی‌سازی دانش و ایجاد کرسی یونسکو در زمینه مواد و مصالح نوین

پژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری شهرداری یزد و دفتر استانی کمیسیون ملی یونسکو در یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش یزدی نیوزپژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری شهرداری یزد در راستای تقویت هر چه بیشتر تعاملات علمی و تحقیقاتی و اجرایی و به منظور توسعه همکاری‌ها و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود و گسترش فعالیت‌های علمی، فناوری و اجرائی، تفاهم‌نامه همکاری مبادله کردند.

 
این تفاهم‌نامه که در ۱۰ ماده، یک تبصره و در دو نسخه برای اجرا در مدت پنج سال تنظیم شده است، در نشستی به امضای «سیدحسین میرحسینی» رییس پژوهشکده مواد نوین سرامیکی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و «جعفر امین‌مقدم» مدیر مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهری شهرداری یزد و دبیر استانی کمیسیون ملی یونسکو در ایران رسید.
 
به گزارش ایسنا، هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، اجرای طرح‌های تحقیقاتی و توسعه فناوری‌های نوین حوزه شهری در راستای بومی کردن دانش فنی مصالح نوین و ایجاد کرسی یونسکو در زمینه مواد نوین و مصالح نوین اعلام شده است. 
 
براساس ماده شش این تفاهم‌نامه که برای اجرا به مدت پنج سال تنظیم شده، در صورت توافق طرفین و ضرورت ادامه فعالیت، تفاهم نامه قابل تمدید خواهد بود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..