مدیر کل بنیاد شهید یزد:

حضور و تجلی شهدا در زندگی‌ها احساس شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور و تجلی آن‌ها در زندگی ما حس شود.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «عباس زارع» در دیدار با امام جمعه و فرماندار مهریز اظهار کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور و تجلی آن‌ها در زندگی ما حس شود؛ بنابراین همه باید ادامه‌دهندگان راه شهدا و حافظ آرمان‌های آنها به منظور حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

 
وی افزود: عزت و سربلندی امروز ملت کشورمان از برکت خون شهدا است لذا  باید با عمل به وصیت شهدای گرانقدر، از جمله احساس مسئولیت، تعهد به کار و اخلاص در عمل و پیروی از رهبری، با تمام توان در مسیر آنان حرکت کنیم.
 
حجت‌الاسلام  «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز نیز در این نشست گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و وظیفه داریم که قدردان شهدا و خانواده‌های آن‌ها باشیم از این‌ رو پیگیری دغدغه‌های ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به ویژه خانواده ایثارگر مهریز و ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به این قشر گرانقدر از اهداف عمده مسئولان شهرستان است.
 
وی افزود: خانواده ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان همه معلمان بزرگی در کشورمان هستند و باید از آنان درس بگیریم و بیاموزیم.
 
به گفته امام جمعه مهریز، مردم ما مردم قدرشناسی هستند و بی‌شک قدر خانواده‌های ایثارگر را می‌دانند چرا که اگر ایثارگری و فداکاری این عزیزان نبود، عزت و امنیت کنونی در کشور را نداشتیم.
 
«رضا زارع زاده» فرماندار شهرستان هم گفت: احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک تعارف نیست بلکه یک وظیفه و حقیقت است و باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.
 
وی گفت: دیدار با جامعه ایثارگری، برگزاری یادواره شهدا، مزین کردن معابر شهرستان به تصاویر شهدا باید با همکاری همه مسئولان انجام شود تا یاد و خاطره شهدا در جامعه زنده نگه داشته شود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..