فرماندار مهریز:

دستگاه‌های دولتی مهریز برای مدیریت بحران آمادگی لازم را ندارند

فرماندار مهریز گفت: بسیاری از دستگاه‌های دولتی مهریز آمادگی لازم برای مقابله با بحران را ندارند.

به گزارش یزدی نیوز، رضا زارع زاده،  در جلسه ستاد بحران شهرستان مهریز ضمن تشکر از آمادگی بعضی از دستگاه‌های شهرستان مهریز در مواقع بحرانی اظهار داشت: متأسفانه تعداد زیادی از این  مدیران برای مدیریت بحران آمادگی لازم را ندارند.

 
وی بیان کرد: فرمانداری شهرستان مهریز از عملکرد بعضی از دستگاه های دولتی در مواقع بحرانی اطلاعی ندارد به نحوی که این مدیران هنوز گزارش‌های خود را به فرمانداری شهرستان مهریز ارائه نکرده اند. 
 
زارع زاده افزود: دستگاه‌های دولتی از جمله راهداری، بخشداری آتش‌نشانی باید تجهیزات لازم را برای مواقع بحرانی داشته باشند و نباید اجازه دهند که فرصت ها به تهدید تبدیل شود.
 
فرماندار مهریز با اشاره به بارش برف و باران در محورهای کنج کوه و میان کوه شهرستان مهریز بیان کرد: این مسیرها نباید با سهل انگاری بعضی از مدیران بسته و باعث اتفاقات ناگواری شود.
 
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهریز نیز در این نشست اظهار داشت: در شهرستان مهریز دو دستگاه  لودر برای بازگشایی معابر وجود دارد که این دو دستگاه نیز مشکلات فنی دارد و امکان استفاده از آنها وجود ندارد.
 
مهریز برای بازگشایی معابر در زمستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است
 
محمد علی باغبان با اشاره به مشکلات دیگر این شهرستان ادامه داد: برای بازگشایی معابر کمبود نیروی انسانی و نبود انبار نمک شهرستان مهریز را با مشکل خدمت رسانی مفید روبرو کرده است.
 
باغبان خاطرنشان کرد: در شهرستان مهریز بیش از ۱۵۰ کیلومتر در روستاهای کنجکوه، میانکوه و تنگ چنار برف روبی شده است. 
 
وی تاکید کرد: شهرستان مهریز نیاز به بانک اطلاعاتی خودروهای شاسیدار و سنگین برای موقعیت های بحرانی دارد.
 
سرهنگ فتاحی، رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مهریز نیز در این نشست خواستار مجهز بودن خودروهای امداد و نجات به وسایل ایمینی این فصل شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..