مدیر حج و زیارت یزد:

دارندگان فیش‌ حج تمتع اطلاعات خود را به روزرسانی کنند

مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: دارندگان فیش های حج تمتع اطلاعات شخصی خود را در سامانه حج و زیارت به آدرس اینترنتی https://reserve.haj.ir به‌ روزرسانی کنند.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره حج و زیارت استان یزد، علی اصغر شریفی اظهار داشت: در صورت به‌روز رسانی نکردن اطلاعات فردی خود در سامانه حج و زیارت، متقاضیان از ثبت نام در کاروان های اعزامی بازمانده و سفر آنان به حج انجام نخواهد شد.

 
وی اظهار کرد: به روز رسانی اطلاعات زائران حج تمتع علاوه بر اینکه موجب ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی دقیق تر خواهد شد، دسترسی سازمان به زائران به منظور اطلاع رسانی و ارائه آموزش های مجازی را نیز فراهم خواهد کرد.
 
شریفی با بیان اینکه اطلاعات موجود دارندگان فیش های حج عموما مربوط به سال های ۸۵ بوده و بسیاری از این افراد علاوه بر تغییر مکان محل سکونت، شماره های تلفن خود را نیز تغییر داده اند، تصریح کرد: به روزرسانی اطلاعات فردی دارندگان فیش های اعزام به حج تمتع لازم و ضروری است.
 
مدیر حج و زیارت یزد خاطرنشان کرد: ودیعه‌گذاران حج تمتع می‌توانند با مراجعه به سامانه رزرو حج یا مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز با پرداخت مبلغ پنجاه هزار ریال نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود، اقدام کنند.
 
وی یادآور شد: این فراخوان به معنی اعلام اولویت‌های حج سال آینده نیست و اولویت‌های تشرف به حج سال ۹۹ به تناسب سهمیه تعیین شده از سوی عربستان و به ترتیب زمان ثبت نام زائران در بانک‌های عامل در بازه زمانی مناسب اعلام می‌شود.
 
امسال ۲۷ کاروان با چهار هزار و پنج نفر زائر برای حج تمتع از استان یزد به سرزمین وحی اعزام‌شدند که از لحاظ تعداد زائر یکهزار نفر و از نظر تعداد کاروان، پنج کاروان بیشتر از سال گذشته بوده است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..