ثبت پلاک خودرو مجوز ورود به بافت تاریخی

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد : ساکنان و کسبه بافت تاریخی یزد با ثبت پلاک وسیله نقلیه خود مجاز به تردد در خیابان مسجد جامع و کوچه شهید حسینیان می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوزدهقان با اشاره به  اینکه طرح ساماندهی تردد خودرو‌ها در بافت تاریخی یزد اجرا می شود افزود: این طرح نخست برای ساکنان بافت تاریخی که تنها راه دسترسی آن‌ها خیابان مسجد جامع و کوچه شهید حسینیان است اجرا می‌شود و این افراد باید برای ثبت پلاک خودرو‌های خود اقدام کنند.

 
وی گفت: با اجرا و به تصویب رسیدن طرح ساماندهی عبور و مرور، با نصب دوربین، تنها خودرو‌هایی که پلاک آن‌ها در شورای ترافیک مجاز شده است می‌توانند در مسیر خیابان مسجد جامع تردد داشته باشند و برای دیگر شهروندان محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود و اجازه عبور و مرور با خودروی شخصی در این مسیر ندارند.
 
 مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد افزود: با توجه به اینکه پلاک موتورسیکلت‌ها عقب نصب می‌شود و همچنین بسیاری از مورتوسیکلت‌ها فاقد پلاک یا پلاک ملی هستند نمی‌توان طرح ساماندهی را به صورت الکترونیکی برای آن‌ها پیاده کرد لذا با هماهنگی‌های انجام شده ، عوامل پلیس راهور نسبت به تردد موتوسیکلت‌ها در بافت تاریخی اقدام می‌کنند.
 
دهقان افزود: ساکنان خانه‌های بافت تاریخی که تنها راه دسترسی سواره آن‌ها از خیابان مسجد جامع و کوچه شهید حسینیان است برای ثبت شماره پلاک خودرو با در دست داشتن مدارک مالکیت خودرو و ملک حداکثر تا روز پنجشنبه سی ام آبان ماه به پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد واقع در خیابان مسجد جامع مراجعه نمایند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..