حجت الاسلام مروی: طرح خادمیاری رضوی به هیچ وجه تعطیل نمی‌شود

تولیت آستان قدس رضوی به بیان توضیحاتی در ارتباط با نحوه ادامه فعالیت گروه‌های خادمیاری پرداخت.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام احمد مروی در دیدار با خادمیاران رضوی یزد که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد، اظهار داشت: این که گفته شده بناست کار خادمیار تعطیل شود درست نیست، البته فعالیت سایتی که کار ثبت نام از خادمیاران را انجام می‌داد فعلا متوقف شده و در حال تدوین راهکارهای جدید برای این منظور هستیم.

 
مروی تصریح کرد: ما موظف بودیم که بعضی از رویکردهای آستان قدس را یک بازنگری کنیم و این سلیقه فردی و شخصی من یا مجموعه‌ای که با من کار می‌کنند، نیست.
 
تولیت آستان قدس رضوی در ارتباط با ادامه فعالیت گروه‌های خادمیاری خاطرنشان کرد: خادمیاری یک سنت حسنه است و تعطیل نمی‌شود اما در ارتباط با نوع کارکرد آن تجدید نظر صورت می‌گیرد.
 
این مقام مسئول افزود: ممکن است این مجموعه تحت نظارت آستان قدس و به صورت کانون‌های مردمی فعالیت کند و اتفاقا مطابق با این برنامه، نه تنها فعالیت‌ها محدود نمی‌شود بلکه افزایش هم پیدا می‌کند.
 
وی ادامه داد: تدابیر لازم برای ساز و کار آن اندیشیده شده و این مجموعه‌های مبارکی که شکل گرفته افزایش پیدا می‌کنند؛ علاوه بر آن افرادی که در نوبت هستند هم به این مجموعه اضافه می‌شوند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..