فروش کالا از خودرو‌های پارک شده در جلوی مغازه‌ها ، ممنوع

معاون خدمات شهری شهرداری یزد از ممنوعیت فروش کالا از خودرو‌های پارک شده در جلوی مغازه‌ها خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، صالحیان از ممنوعیت فروش کالا از خودروهای پارک شده در جلوی مغازه ها با هدف حفظ نظم و انتظام امور شهری و جلوگیری از سد معابر عمومی و پاکسازی شهر از خودروهایی است که به صورت غیر مجاز در معابر اقدام به عرضه اجناس و به ویژه فروش میوه و تره بار می کنند خبر داد

وی در نشست بررسی اقدامات اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری در جهت رفع سد معابر، بر لزوم ساماندهی دست فروشان در معابر سطح شهر تاکید کرد و گفت: هرگونه خدمتی که در راستای افزایش نظم شهری و رعایت حقوق شهروندی باشد برای شهرداری و مجموعه معاونت خدمات شهری ارزشمند است.
معاون خدمات شهری شهرداری یزد تصریح کرد: حاشیه خیابان برای همه افراد جامعه بوده و مسدود کردن آن توسط برخی مغازه‌داران غیرقانونی است.
در این نشست سیف الدینی مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد یکی دیگر از اقدامات مهم صورت گرفته را برخورد با مغازه های میوه فروشی عنوان کرد و افزود: این مغازه ها هم بخشی از پیاده رو را اشغال نموده اند و هم با پارک نمودن وانت میوه روبروی مغازه نیز موجب ترافیک و نارضایتی همشهریان می شوند.
مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد اضافه کرد: به صاحبان این مغازه ها اخطار لازم داده شده و در صورت فروش میوه از داخل وانت، با آنها برخورد می شود.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..