معاون بهزیستی کشور:

بهزیستی عهده‌دار وضعیت سلامت اجتماعی مردم است

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور گفت: بهزیستی یک سازمان خدمت‌رسان است که وظیفه رسیدگی به وضعیت سلامت اجتماعی مردم را بر عهده دارد.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «مجید رضازاده» با بیان این مطلب در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی استان یزد، اظهار کرد: مدیران و کارکنان بهزیستی به کمک همکاران بخش غیردولتی به مردم کمک می‌کنند و هرکسی در حد توان خود و فرصت و امکاناتی که در اختیار دارد، کاری ماندگار را انجام می‌دهد.

 
وی با بیان این که وظیفه ما خدمت به جامعه هدف بهزیستی است، اظهار کرد: گروه هدف بهزیستی گروه هدفی است که ما افتخار داریم و می‎بالیم که به آنها خدمت می‌کنیم و  چنین وظیفه کاری را بر عهده داریم.
 
وی هدف اصلی همه رفت و آمدها و مسئولیت‌ها را خدمت به مردم دانست و گفت: وظیفه ماست که این خدمت به بهترین شکل صورت گیرد.
 
دکتر «احمد ترحمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در سخنانی گفت: سرپرست فعلی بهزیستی از جامعه هدف بهزیستی و بدنه بهزیستی هستند و برنامه محوری و آسیب شناسی مسائل مربوط به بهزیستی ویژگی برتر ایشان است.
 
وی افزود: دغدغه سرپرست بهزیستی از جنس جامعه هدف است و توجه ویژه ایشان به جامعه هدف، کارکنان، تشکل های و مراکز بهزیستی است که راه نجات ما از معضلات اجتماعی خواهد بود.
 
ترحمی ابراز امیدواری کرد که سرپرست بهزیستی استان یزد برای حل مسائل و مشکلات جامعه هدف این سازمان با شناخت و مسئولیت‎پذیری در حل مسائل موفق باشد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..