پایان طوفانی گلساپوش پس از شروع شکست‌بار؛ مقاومت در جایگاه نهم جهان ایستاد

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش با وجودی که در سه دیدار ابتدایی جام باشگاه‌های جهان شکست خورد، سه دیدار پایانی خود را برد و در جایگاه نهم جهان ایستاد.

به گزارش یزدی نیوزتیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد در حالی که شروع جام باشگاه‌های جهان را با سه شکست آغاز کرده بود،  در ادامه رقابت‌های خود و برای کسب عنوان نهمی جهان برابر «بوکا گانسک» لهستان قرار گرفت.

 
با توجه به اینکه این دیدار آخرین مسابقه هر دو تیم در این دوره از رقابت‌ها بود،  هر دو با تمام وجود تلاش می‌کردند که برابر حریف خود به برتری برسند و یک پله بالاتر قرار گیرند.
 
همین حساسیت دیدار را بسیار سخت و البته زیبا کرده بود و بازیکنان هر دو تیم علاوه بر اینکه تمام تلاش خود را برای باز کردن دروازه حریف به کار می‌بستند، احتیاط لازم برای نخوردن گل را هم انجام می‌دادند.
 
«بوکا گانسک» لهستان بسیار سرسختانه برابر گلساپوش قرار گرفت ولی در نهایت این نماینده ایران و یزد بود که توانست این مسابقه را با نتیجه ۳ بر دو به پایان برساند و پیروز میدان شود.
 
 
 
مقاومت گلساپوش یزد با کسب این پیروزی، سومین برد خود را به ثبت رساند و موفق شد در جایگاه نهم جهان قرار بگیرد و «بوکا گانسک» هم به رتبه دهمی رقابت‌ها رسید.
 
نماینده یزد در جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان پیش از این برابر حریفان ترکی و چینی خود نتیجه بازی را واگذار کرده بود و برابر حریفان یونانی و اوکراینی به پیروزی رسیده بود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..