توسعه فراتر از پیش‌بینی‌های ورزش مهریز

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز ازرشد و توسعه قابل توجه شاخص‌های ورزشی این شهرستان‌ در سال‌های اخیر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«علیرضا محمدی خرم دشتی»با اشاره به افزایش سرانه ورزشی و آمار ورزشکاران سازمان‌یافته شهرستان مهریز در شش‌ماهه‌ی ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: در برنامه تدوین‌ شده برای ورزش شهرستان مهریز و در اهداف سالیانه به دنبال افزایش ۲۰ درصدی آمار ورزشکاران سازمان‌یافته، افزایش و ثبت سه باشگاه ورزشی جدید و ثبت دو سازمان مردم‌نهاد در سال جاری هستیم.

 
وی افزود: هرچند در اهداف پارسال رشد ۲۵ درصدی ورزشکاران سازمان‌یافته شهرستان مدنظر بود ولی خوشبختانه به همت روسای هیات‌های ورزشی و باشگاه‌های شهرستان این رقم نسبت به سال ۹۶ با رشد ۵۵ درصدی همراه بود.
 
این مسئول ادامه داد: همچنین با وجود پیش‌بینی ثبت پنج باشگاه در سال گذشته، خوشبختانه این رقم نیز با دو برابر افزایش به عدد ۱۰ رسید که نشان از قرار گرفتن در مسیر دستیابی به توسعه ورزش در بین آحاد جامعه است.
 
وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ به دنبال ثبت یک سازمان مردم‌نهاد بودیم که این رقم هم به همت حوزه جوانان شهرستان به دو سمن افزایش یافت و امسال ثبت دو سمن در حوزه‌های ورزش و مواد مخدر را پیگیری می‌کنیم.
 
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز به  نقش ورزش در سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره و در پایان تصریح کرد: همه مسئولان استان و شهرستان باید درراه پیشرفت ورزش تمام همت خود را بکار گیرند و نگاه ویژه‌ای به نخبگان ورزشی شهرستان‌هایی مانند مهریز داشته باشند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..