امام جمعه یزد تأکید کرد:

لزوم بصیرت افزایی برای همبستگی ملی در جامعه اسلامی

امام جمعه یزد با اشاره توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه امنیت و آرامش‌ کشورهای اسلامی، گفت: وحدت و همبستگی ملی مستلزم بصیرت افزایی از سوی مردم و شفافیت از سوی مسئولان است.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در خطبه‌های این هتفه سوم آبان ماه نماز جمعه یزد با اشاره به اهمیت همبستگی و وحدت در برابر توطئه های شوم استکبار جهانی، اظهار کرد: آمریکا و هم پیمانانش همیشه به دنبال بی ثباتی و آشوب در کشورهای مسلمان است.

 
وی افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران جامعه اسلامی نیز باید با برنامه ریزی دقیق زمینه ایجاد وحدت و همبستگی بیش از پیش را فراهم کنند.
 
امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به اهمیت امنیت در ایران اسلامی، گفت: دشمنان دین و نظام اسلامی سعی دارند با نابسامان کردن شرایط عمومی کشورهای همسایه ایران آرامش و امنیت عمومی کشور را تهدید کنند، که خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم آگاه ایران مثل همیشه در اهداف خود ناکارآمد بودند.
 
ناصری یزدی حراست از ارزش های انقلاب اسلامی و امنیت عمومی کشور را مستلزم بصیرت افزایی و شفافیت مسئولان نظام دانست و بیان کرد: مسئولان باید بیش از پیش در اجرایی برنامه های خود دقت نظر داشته و به مردم اعتماد کنند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به قطع یارانه یک سری از اقشار جامعه طی روزهای آینده، تأکید کرد: مدیریت یارانه ها باید به صورتی انجام شود که اقشار آسیب پذیر دچار مشکل نشوند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که پیاده روی اربعین حسینی از جمله نمادهای اقتدار جامعه اسلامی است که با همکاری مسئولان دو کشور ایران و عراق انجام می شود، گفت: میهمان نوازی عراقی ها در اربعین حسینی قابل تقدیر و ستودنی است.
 
امام جمعه یزد در پایان ایجاد یک سری زیرساخت های تردد آسان در کشور عراق را ضروری دانست و بیان کرد: برگزاری راهپیمایی گسترده اربعین موجب عظمت و اقتدار امت اسلام و شکست توطئه‌های دشمنان است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..