۳۰ خانه ورزش روستایی در یزد تجهیز می‌شود

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه ۳۰ خانه ورزش روستایی در یزد تجهیز و بهره‌برداری می‌شود، از تکمیل عملیات ساخت استخر زارچ با اسناد خزانه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز علی محمد شیخی در نشست خبری اظهار داشت: از مهر سال قبل تا به الان نزدیک به ۳۰ پروژه ورزشی در استان افتتاح کردیم که ۱۸ مورد آن مربوط به روستاها و نقاط محرومی بود که بعضا حتی یک متر هم سرانه ورزشی در آن محل وجود نداشت.

 
وی خاطرنشان کرد: چهار زمین چمن مصنوعی در شهرستان خاتم آماده بهره‌برداری قرار گرفته که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، احتمالا در سفر رئیس جمهور به یزد افتتاح می‌شود.
 
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: چمن مصنوعی با ابعاد و کیفیت استاندارد هم در رحمت آباد یزد آماده بهره‌برداری قرار گرفته و این پروژه هم برای بهره‌برداری در سفر هیئت دولت به یزد در نظر گرفته شده است.
 
 
 
شیخی با اشاره به اینکه در توزیع اماکن ورزشی جدید دقت لازم شده که در مناطق با سرانه پایین این امکانات ایجاد شود گفت: در دستور کار داریم که چهار زمین مصنوعی با همین کیفیت و ابعاد در بخش های مختلف یزد از جمله آزادشهر، محمودآباد و ابرندآباد در یزد ایجاد کنیم
 
وی ادامه داد: ۴۰ خانه ورزش روستایی در سال قبل با اعتبارات داخلی و ملی تکمیل، تجهیز و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در ایام الله دهه فجر سال قبل به صورت رسمی با حضور معاون وزیر به صورت رسمی مورد استفاده شد.
 
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: تجهیزات ۳۰ خانه روستایی دیگر هم الان خریداری شده و قرار بود که در هفته ورزش مورد بهره‌برداری قرار گیرد که اقدام به تجهیز و راه‌اندازی آن می‌کنیم.
 
شیخی تصریح کرد: علاوه بر نقاط در نظر گرفته شده، تجهیزات ورزشی در نقاط محروم استان به ویژه در شهر یزد خریداری و نصب می‌شود تا مردم در این نقاط هم بتوانند از این خدمات و تجهیزات استفاده کنند.
 
وی افزود: استخر زارچ چندین سال به صورت نیمه تمام رها شده بود که سال قبل با استفاده از اسناد خزانه اقدام به ادامه کار آن کردیم و امسال هم روند تکمیل این استخر به وسیله اسناد خزانه پیگیری می‌‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..