استاندار یزد:

‌دستگاه‌های استان یزد موظف به اجرای سند آمایش هستند

استاندار یزد ‌گفت: پس از نهایی شدن سند آمایش ‌استان مسئولان موظف به اجرا و تنظیم برنامه‌های دستگاه های خود بر اساس این سند هستند.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، ‌بر کاربردی تر و عملیاتی تر شدن سند راهبردی آمایش سرزمین استان تاکید کرد.

 
استاندار یزد ادامه داد: انتظار داریم سند آمایش استان با همکاری و تعامل خوبی که بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از نخبگان در حوزه های مختلف‌ وجود دارد به جمع‌بندی خوبی برسد.
 
طالبی افزود: ‌باید نقص های موجود در سند آمایش در تعامل با مدیران دستگاه های مختلف و اعمال نقطه نظرات آنها در سند برطرف شود و همه دستگاه‌های اجراکننده این سند نسبت به موارد موجود در سند آمایش توجیه شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از نهایی شدن سند آمایش سرزمین استان، این سند محور برنامه های توسعه ای یزد خواهد بود و همه دستگاه ها موظف هستند برنامه های خود را بر اساس سند راهبردی آمایش سرزمین تنظیم کنند.
 
طالبی عنوان کرد:‌ خوشبختانه با تعامل خوب تیم مشاور و گروه‌های مختلف مواردی که امروز از سند آمایش مطرح شد، پیشرفت بسیار خوبی نسبت به سند اولیه داشته است.
 
استاندار یزد تصریح کرد:‌ هیچ برنامه‌ای نباید مغایر با سند راهبردی و آمایش سرزمین در استان تنظیم و اجرا شود و انتظار داریم عزم مشترکی در استان برای اجرای این سند شکل گیرد.
 
طالبی تاکید کرد: با ‌اجماعی که بر مبنای این سند در استان به وجود می آید، سند آمایش سرزمین استان محور تمام فعالیت دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان قرار خواهد گرفت.
 
 در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان سند راهبردی آمایش سرزمین از سوی تیم مشاوره سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مورد بررسی و هم اندیشی قرار گرفت.
 
 
منبع:خبزگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..