فرمانده انتظامی یزد خبر داد؛

کشف ۱.۵ تن مواد مخدر در سه عملیات پلیسی در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: ماموران پلیس این استان در سه عملیات پلیسی، یک تن و 260 کیلو تریاک و 240 کیلو حشیش کشف کردند.

به گزارش یزدی نیوز سردار «محمدرضا میرحیدری» اظهار کرد: در راستای مبارزه با واردکنندگان موادافیونی، ماموران پلیس استان یزد با انجام کار گسترده اطلاعاتی، از بارگیری و حرکت محموله های سنگین موادافیونی از شرق کشور به سمت پایتخت مطلع شدند.

 
وی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده از تردد اشرار، ماموران پلیس یزد مسیر حرکت آنها را زیر نظر گرفته و در دو عملیات انجام شده در محور مهریز به یزد ضمن توقیف چهار دستگاه خودروی سواری مربوط به سوداگران مرگ و دستگیری هشت نفر از آنها، ۸۶۰ کیلو تریاک و ۲۴۰ کیلو حشیش را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با اشاره به عملیات دیگر پلیس در مسیر هرات به یزد گفت: در این عملیات نیز با توقیف سه دستگاه خودرو ۴۰۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان کشف و ۱۳ نفر از آنها نیز دستگیر شدند.
 
سردار میرحیدری تصریح کرد: در مجموع در این دو عملیات که در مدت کمتر از سه روز انجام شد؛ یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف، هفت دستگاه خودرو توقیف و ۲۱ نفر از قاچاقچیان، دستگیر شدند.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ تن انواع موادافیونی کشف که شاهد افزایش هفت درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته بوده ایم.
 
سرهنگ «منوچهر نصیری»فرمانده انتظامی شهرستان یزد نیز اعلام کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت باطری در سطح شهر یزد، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان قرار گرفت و
 
ماموران با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه های وقوع سرقت، یک سارق سابقه دار را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.
 
نصیری با بیان این که سارق در بازجویی ماموران به ۴۰ فقره سرقت باطری خودروهای سواری و سنگین اعتراف کرده است، گفت: متهم همراه با پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..