گوهر امنیت پایدار ایران مرهون فداکاری سبز پوشان نیروی انتظامی است

استاندار یزد در پیامی هفته نیروی انتظامی را به همه سخت‌کوشان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش یزدی نیوز "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از فعالیت همه پرسنل این نهاد انتظامی که در جهت حفظ و حراست از امنیت و نظم عمومی در جامعه خالصانه و شجاعانه جانفشانی و سختکوشی می‌نمایند تقدیر کرد و نسبت به مقام شامخ شهدای والامقام عرصه امنیت ادای احترام نمود.

متن کامل پیام استاندار یزد بدین شرح است:
امروز ایران عزیز با برخورداری از گوهر ارزشمند "امنیت پایدار"، اقتدار، عزت و شکوه خویش را به شایستگی هرچه تمام تر، به نمایش گذاشته است که بخش مهمی از این امنیت و سربلندی، مرهون فداکاری، جانفشانی و سختکوشی سبزپوشان نیروی انتظامی است که خالصانه و شجاعانه، حفاظت و حراست از امنیت و نظم عمومی را در جامعه برعهده گرفته اند.
بی تردید در شرایط کنونی، توجه به رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی به مردم شریف، از مهم‌ترین رویکردهایی است که نیروی انتظامی در کنار اقتدار مثال زدنی خویش به آن توجه نموده است و هفته نیروی انتظامی نیز فرصت را برای تقویت ارتباط و همدلی با مردم و تعامل با همه عوامل حوزه‌های مختلف امنیتی و انتظامی به خوبی فراهم می‌آورد.
استان یزد با امنیت و آرامشی پایدار، در این زمینه در سطح کشور مورد توجه ویژه قرار دارد که حفظ چنین ویژگی ممتازی برای سرزمین باشکوه تاریخی یزد، که نشانه روشنی از تعهد و فداکاری عوامل خدوم انتظامی استان یزد می‌باشد، حقیقتاً شایسته تجلیل است.
اینجانب با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، ضمن ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای والامقام عرصه امنیت، مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را به همه سبزپوشان جان برکف نیروی انتظامی در جای جای کشور به ویژه استان یزد تقدیم داشته و موفقیت روز افزون همگان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..