رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد:

ظرفیت فیبر نوری شهرداری یزد بلا استفاده است

رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد گفت: در حال حاضر بخش قابل توجهی از ظرفیت فیبر نوری شهرداری یزد بدون استفاده باقی مانده است.

به گزارش یزدی نیوزحمیدرضا قمی در حاشیه جلسه کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد و در راستای اجرای سیاست‌های کلی در توسعه ظرفیتها، موضوع بهره‌برداری از فیبرهای نوری شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

 
وی بیان کرد: این طرح با هدف تقویت همکاری شهرداری با منطقه ویژه علم و فناوری به منظور توسعه اقتصاد دانش بنیان و قابلیت های شهر یزد پیشنهاد شده بود اما هنوز شهرداری در این زمینه علی رغم مصوبه شورای شهر، اقدامی انجام نداده است.
 
قمی با اشاره به نیاز شهر به گسترش فعالیت های علمی و فناوری، از عدم استفاده شهرداری از ظرفیت منطقه پارک علم و فناوری در زمینه فیبر نوری انتقاد کرد و افزود: ظرفیت فیبر نوری شهرداری بلا استفاده مانده است در صورتی که باید این ظرفیت در شبکه قرار بگیرد و از آن بهره برداری شود.
 
سخنگوی شورای شهر یزد عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد شهرداری ظرف ۱۵ روز طرح توجیهی با اطلاعاتی که از سایر شهرها دریافت و به کمیسیون ارائه کند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..