امام جمعه موقت یزد:

مسئولان بیش از همه مدیون و بدهکار خون شهدا هستند

امام جمعه موقت یزد گفت: مسئولان بیش از همه مدیون و بدهکار خون شهدا هستند بنابراین باید مراقبت کنند تا به عمد یا سهو، گامی در مسیر حذف نام شهدا برداشته نشود.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه های نمازجمعه یزد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از ریشه دواندن انقلاب به شدت نگران بودند به همین دلیل تلاش کردند با راه اندازی جنگ تحمیلی، انقلاب نوپای ایران را از صحنه خارج کنند اما نصرت الهی تقدیر دیگری رقم زد.

 
وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی در زمانی اتفاق افتاد که انقلاب اسلامی هنوز خود را نیافته بود و باقی مانده های رژیم سفاک پهلوی هنوز در کشور وجود داشتند، افزود: خسارتی که دشمنان با جنگ تحمیلی به ایران زدند، بسیار عظیم بود و جوانان بسیاری که می توانستند که منشأ تحول باشند را به شهادت رساندند.
 
عضو فقهای شورای نگهبان یادآور شد: سختی های آن دوران و تجربیات ارزشمندی که در آن زمان به دست آمد، سبب شد تا ایران اسلامی امروز به یک قدرت نظامی در جهان تبدیل شود، قدرتی که سران سایر کشورها نیز به آن اعتراف می کنند.
 
مدرسی تصریح کرد: دشمنانی که زمانی می خواستند انقلاب اسلامی ایران را ریشه کن کنند و اجازه ندهند اسلام ناب محمدی (ص) در ایران پا بگیرد، امروز این انقلاب را که دارای اقتدار و شکوه مثال زدنی است در منطقه و بیخ گوش اسرائیل می بینند.
 
وی خاطرنشان کرد: این اقتدار و شکوه حاصل سال‌ها صبر، تحمل و استقامت ملت ایران در برابر انواع ناملایمات و تقدیم هزاران جوان شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر بود.
 
مدرسی با تاکید بر اینکه امروز باید قدردان خون شهدا باشیم و خود را مرهون جانفشانی آنها بدانیم، تصریح کرد: این در شرایطی است که می بینیم متاسفانه در برخی نقاط نام شهدا حذف می شود و این بزرگترین خیانت است.
 
وی تاکید کرد: مسئولان باید بیش از همه قدردان شهدا باشند و خود را بدهکار آنها بدانند نه اینکه با سهل انگاری، عمدا یا سهوا نسبت به حذف نام شهدا از خیابانها و کوچه ها اقدام کنند.
 
مدرسی تصریح کرد: دشمن هر روز با اقدامی جدید وارد عمل می شود و امروز ترویج بی بند و باری و بی حیایی، حذف نام شهدا، ایجاد تفرقه و چند دستگی میان مردم و مسئولان از شگردهای جدید دشمن است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..