مدیر حج و زیارت استان یزد خبر داد:

۱۰ هزار نفر از یزد برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند

مدیر حج و زیارت استان یزد از ثبت نام ۱۰ هزار نفر از مردم یزد برای شرکت در پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی اصغر شریفی با اشاره به اینکه شرط شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، ثبت نام در سامانه سماح است، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم یزد برای شرکت در این مراسم شرکت کرده اند.

 
وی با اشاره به اینکه سال گذشته نزدیک به ۳۶ هزار نفر از استان یزد برای شرکت در این مراسم ثبت نام کردند، افزود: به طور قطع تا روز اربعین بر شمار ثبت نام شدگان در این سامانه افزوده خواهد شد.
 
شریفی با اشاره به اینکه اغلب ثبت نام‌ها به صورت گروهی انجام شده است، بیان کرد: این افراد در قالب ۵ هزار و ۳۰۵ گروه ثبت نام کرده اند که ۹ هزار و ۷۵۰ نفر از آنها ثبت نام قطعی شده اند.
 
مدیر حج و زیارت استان یزد با اشاره به اینکه ثبت نام شدگان در سامانه سماح تا ۲۷ مهرماه جزو شرکت کنندگان در مراسم اربعین محسوب می شوند، عنوان کرد: مشتاقان شرکت در این مراسم باید با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی از طریق سامانه samah.haj.ir اقدام به ثبت نام کنند.
 
شریفی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در اربعین امسال زائران می‌توانند از ۱۹ شهریور ماه، مصادف با دهم محرم تا هفتم آبان مصادف با ۳۰ صفر، بدون دریافت روادید و به شرط ثبت نام در سامانه سماح همراه با گذرنامه معتبر برای زیارت اربعین حسینی وارد عراق شوند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..