پنجمین نشست «والعصر» ۲۵ شهریور در یزد برگزار می‌شود

پنجمین نشست اندیشه‌ورزی «والعصر» با موضوع «تمدن نوین اسلامی از منظر ثقلین و رسالت ما» با حضور غلامحسین دشتی در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، پنجمین جلسه از سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» با موضوع «تمدن نوین اسلامی از منظر ثقلین و رسالت ما» با حضور غلامحسین دشتی، ـ‌تحلیلگر مسائل فرهنگی و اجتماعی در حوزه هنری برگزار می شود.

 
این نشست دوشنبه ۲۵ شهریورماه، ساعت ۱۸ با حضور جمعی از روحانیون، هنرمندان، فعالان فرهنگی، پژوهشگران و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.
 
در این جلسه استاد دشتی بر اساس بیانیه «گام دوم انقلاب» به تبیین و تحلیل و بررسی تمدن نوین اسلامی از منظر ثقلین و رسالت آحاد ملت در این زمینه می‌پردازد.
 
تبیین و تحلیل بیانیه «گام دوم انقلاب»، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب «نظریه‌ نظام انقلابی»، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری این سلسله نشست‌ها است.
 
در این سلسله نشست‌ها با نگاه به آینده از منظرهای دینی، آخرالزمانی، علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی مباحث کاربردی و روزآمد با محوریت بیانیه «گام دوم» تبیین و تحلیل می‌شود.
 
نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر»، عصر دوشنبه‌ هر هفته در حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..