پوشش امدادی هلال احمر استان یزد در تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از آماده‌باش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمردر مرکز استان و شهرستانها برای پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محمد علی غنی زاده معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان در خصوص امداد رسانی جمعیت هلال احمر در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: با توجه به اینکه در برخی شهرستانها مراسم عزاداری به شکل بسیار وسیعی برگزار می‌شود تمام نیروهای امدادی برای پوشش امدادی در آماده باش قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: میزان استفاده از نیروهای امدادی در استان‌ و شهرستانها با توجه به نیاز و وسعت مراسم متفاوت است اما نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در تمام شهرستانها در آماده باش کامل به‌سر می‌برند تا به عزاداران حسینی ارائه خدمت کنند.

غنی زاده عنوان کرد :در مرکز استان تیم واکنش سریع ، به همراه تیم های عملیاتی شهرستان یزد نیز اماده باش  و مراسم های مرکز استان را پوشش خواهند داد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد : همچنین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تمام پایگاه های امداد و نجات بین شهری استان آماده ارائه خدمات می باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..