مظاهری سرمربی تیم شهید قندی یزد شد

no-thumbs

رئیس هیئت فوتبال استان یزد گفت: طی مراسمی وحید مظاهری به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد انتخاب شد.

به گزارش یزدی نیوز عبدالرضا دستا رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: وحید مظاهری به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد در لیگ دسته ۳ امسال انتخاب شد.

 
وی به انتخاب دشوار سرمربی تیم شهید قندی یزداشاره کرد و افزود: در این مدت اخیر ما به جز سه مربی یزدی، با آقایان فرشاد پیوس، احمد سنجری، حیدر شریفی، وحید مظاهری و سید محمد علوی نیزه مذاکره کردیم.
 
دستا در خصوص نمایشی بودن مذاکره، گفت: مذاکرات کاملا واقع بینانه از سوی اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل تیم شهید قندی انجام شده است.
 
وی  خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط تیم هر یک از انتخاب‌ها به نوعی رد شدند که در پایان وحید مظاهری به عنوان سرمربی تیم شهید قندی یزد انتخاب شد.
 
رئیس هیئت فوتبال استان به اشاره به اینکه کمک مربی تیم شهید قندی یزد خواهد بود، گفت: وحید مظاهری نیز چهارشنبه ساعت ۱۸ در مجموعه شهید نصیری از مستعدین زیر ۲۵ سال، تست می‌گیرد تا تیم را برای شروع مسابقات ببندد.
 
دستا به کارنامه پربار سرمربی تیم شهید قندی یزد اشاره کرد و افزود: وحید مظاهری در سال ۱۳۴۹ متولد شد که در دوران بازیگری افتخاراتی نظیر قهرمانی جام در جام باشگاه‌های آسیا، قهرمانی در ۳ دوره جام آزادگان به همراه تیم پرسپولیس تهران، ۲ عنوان نائب قهرمانی با تیم‌های پاس تهران و فولاد خوزستان و ۲ عنوان سومی ایران با تیم‌های ماشین سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
 
گفتی است سرمربی جوان تیم شهید قندی یزد همچنین سابقه مربیگری در تیم‌های شموشک نوشهر، ابومسلم مشهد، فولاد خوزستان، گل گهر سیرجان و سرمربیگری در تیم‌های امید پرسپولیس، مقاومت تهران، استقلال آبی، توسعه کیش و تیم ملی پیشکسوتان بالای ۳۶ سال ایران که به عنوان قهرمانی جام جهانی در سال جاری رسید را در کارنامه پربار خود دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..