مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد خبر داد:

راهداری و پلیس‌راه یزد در آماده‌باش برای اجرای طرح تابستانه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از آماده باش نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و پلیس راه یزد برای اجرای طرح تابستانه خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز  علی علیخانی امروز در حاشیه جلسه مشترک بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با فرمانده پلیس راه استان و فرماندهان پاسگاه‌های تابعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفرهای تابستانی از مدتی پیش آغاز شده و بعد از کنکور نیز تعداد سفرها افزایش می‌یابد بر این اساس طرح تابستانی به منظور خدمات رسانی به مسافران آغاز شده است.

 
وی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد گشت‌های پلیس راه و گشت‌های مشترک راهداری و پلیس افزایش پیدا کند و خدمات رسانی به نحوی باشد که در بستری امن و مناسب برای سفرهای تابستانی مردم و مسافران فراهم شود.
 
علیخانی با اشاره به اینکه کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی با جدیت بیشتری انجام می‌شود، افزود: علاوه بر این قبیل اقدامات، اموری نظیر لکه‌گیری محورها، شست‌وشوی علائم و تابلوها، کنترل‌های فنی و … توسط ادارات راهداری شهرستان‌ها انجام می‌شود.
 
وی عنوان کرد: مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر نیز نسبت به کنترل بار و مسافر اقدام کنند تا با همکاری یکدیگر، کاهش حداکثری تلفات جاده‌ای و تصادفات جاده‌ای را شاهد باشیم و سفرهای تابستانی خوبی برای مردم اتفاق بیفتد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد خاطرنشان کرد: بازدیدهای میدانی نیز توسط فرماندهان پاسگاه‌ها و رؤسای ادارات راهداری انجام می‌شود تا اگر نواقصی در محورها وجود دارد، رفع شود.

بخش نظردهی بسته شده است..