پرداخت ۹۵ درصد قبوض گاز استان یزد به صورت الکترونیکی

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از پرداخت 95 درصدی قبوض گاز استان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری توسط مشترکین خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«علی اکبر میدانشاهی» با اشاره به پرداخت ۹۵ درصدی قبوض گاز استان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری توسط مشترکین یزدی، از تلفن بانک، دستگاه های خودپرداز، تلفن همراه، اینترنت، پایانه های فروشگاهی، سامانه تلفنی ۳۱۹۴ و سایت شرکت ( www.nigc-yazd.ir ) به عنوان روش‌های پرداخت الکترونیکی نام برد.

 
وی تصریح کرد: با توجه به آمار بدست آمده، ۲۸ درصد قبوض گاز در استان یزد از طریق دستگاه POS ، ۲۴ درصد از طریق دستگاه ATM ، ۱۶ درصد از طریق اینترانت، ۱۳ درصد از طریق تلفن بانک، ۱۰ درصد از طریق اینترنت، سه درصد از طریق پیامک و یک درصد از طریق باجه های الکترونیکی پرداخت می‌شود.
 
میدانشاهی ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت پرداخت آسان و سریع قبوض، ضریب اطمینان بالا، توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی، تحقق حقوق شهروندی، اهمیت مدیریت منابع و افزایش رفاه شهروندان را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.
 
وی یادآور شد: کاهش هزینه ها، عدم اتلاف وقت، کاهش آلودگی محیط زیست به دلیل کاهش ترددها، سرعت در ارائه خدمات و افزایش رضایت مشترکین را می توان به عنوان مهمترین نتایج طرح مذکور نام برد.
 
این مسئول در پایان نیز خاطرنشان کرد: با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خوبی که در رابطه با پرداخت الکترونیکی قبوض صورت پذیرفته، درصد پرداخت قبوض گاز در استان یزد نسبت به مدت قبل از اجرای این طرح، با رشد ۲۳ درصدی همراه بوده است.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..