رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

۸۰ درصد تحریم‌ها توسط عوامل داخلی رقم می‌خورد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه کشور ما گرفتار تحریم های ظالمانه است، گفت: البته همه مشکلات ما تحریم‌های خارجی نیست و ۸۰ درصد تحریم ها توسط عوامل داخلی رقم می خورد.

به گزارش یزدی نیوز عبدالرضا عزیزی  در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که با حضور وزیر دادگستری برگزار شد، با اشاره به اینکه برخی صنایع با مشکلات قانونی برای پیشبرد امور خود مواجه هستند، اظهار داشت: اگر هر خلأ قانونی وجود داشته باشد باید از سوی صنعتگران و مسئولان امر به نمایندگان مجلس اعلام شود و ما به طور قطع این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

 
وی عنوان کرد: وقتی می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی داشته باشیم باید از تولید حمایت کنیم و در این صورت است که سطح اشتغال بالا می‌رود و آسیب‌ها کاهش می‌یابد.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسی که در این مقطع از زمان کار تولید انجام می‌دهد، انسان ایثارگری است و اگر در راه تولیدش مشکل ایجاد کنیم، بی شک مرتکب خطا و گناه شده‌ایم.
 
وی تاکید کرد: گرچه ما گرفتار تحریم‌های ظالمانه هستیم اما معتقدم ۸۰ درصد تحریم‌ها مربوط به خود ما است و توسط عوامل داخلی و قوانین دست و پا گیر انجام می‌شود به عنوان مثال برخی دستگاه‌ها ماه‌هاست که در گمرک باقیمانده و برای ترخیص آن همکاری نمی‌شود.
 
عزیزی از وزیر دادگستری خواست: این موضوع را در دولت مطرح کند و همه ما در دولت و مجلس باید تلاش کنیم گره‌ها را از بین ببریم وگرنه کسی برای تولید در این شرایط وارد عرصه نمی‌شود.
 
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: باید دست به دست هم بدهیم و از پیچ تاریخی که ترامپ و امثال او برای ما ایجاد کرده‌اند، عبور کنیم.
 
عزیزی عنوان کرد: ما مثل مرسی ساده نیستیم که خود را تسلیم آمریکا کنیم، ما مقاومت کردیم، شهید دادیم، آزاده دادیم و اکنون می‌خواهیم با عزت زندگی کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..