استاندار یزد در بازدید از بندر خشک پیشگامان:

حمل و نقل از محورهای اصلی توسعه در یزد است

استاندار یزد در بازدید از مجموعه بندر خشک پیشگامان اعلام کرد: بخش حمل و نقل از محورهای اصلی چشم‌انداز توسعه استان است و در همین راستا ظرفیت خوبی در بندر خشک ایجاد شده است.

به گزارش یزدی نیوز «محمدعلی طالبی» در جریان بازدید از بندرخشک پیشگامان که به همراه «محسن صادقیان» معاون عمرانی و «سید مسعود عظیمی» معاون اقتصادی استان انجام شد، توسعه‌ی حمل و نقل را از محورهای اصلی چشم‌انداز توسعه استان خواند و گفت: از این جهت باید در مسیر تقویت ظرفیت‌های موجود و ایجاد ظرفیت‌های جدید در این خصوص گام برداشت.

 
وی افزود:خوشبختانه ظرفیت بسیارخوبی در مجموعه بندر خشک فراهم  شده که می‌تواند به توسعه استان کمک کند و از این رو باید نگاه ویژه‌ای به بخش حمل و نقل و خدمات در این راستا ایجاد شود.
 
طالبی با بیان این که باید شناخت دقیقی از ظرفیت و نیازهای استان در شرایط فعلی و آینده در حوزه حمل و نقل داشته باشیم، اظهار کرد: معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری و فرمانداری باید با جدیت در جهت رفع مسائل و مشکلاتی که  این مجموعه با آن روبروست، اقدام کنند.
 
استاندار همچنین گفت: موضوع  ایجاد جایگاه ویژه برای استان یزد در  فعالیت‌های  گمرگی و ایجاد ترانزیت بندر شهید رجایی و پدافند غیر عامل در بحث دپوی کالا در مجموعه بندر خشک را در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد و  نسبت به رفع مشکلات جاده و آب نیز به فرمانداری و معاونت‌های مربوطه در استانداری ماموریت ویژه می‌دهیم.
 
طالبی در پایان با تاکید بر این که باید شرایطی را ایجاد کنیم که همه در کنار هم، مسیر رشد منافع، توسعه و پیشرفت استان را بپیماییم، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در گوشه گوشه‌ی فعالیت‌های شرکت پیشگامان، موضوع ایفای مسئولیت  و کارآفرینی اجتماعی پررنگ است و این مهم ترین نقطه قوت بندرخشک محسوب می‌شود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..