مدیر حج و زیارت استان یزد:

امسال ۴۰۰۵ زائر از یزد به سرزمین وحی سفر می‌کنند

مدیر و حج و زیارت استان یزد گفت: در ایام مناسک حج تمتع امسال، ۴ هزار و پنج زائر از استان یزد به سرزمین وحی سفر خواهند کرد.

به گزارش یزدی نیوزعلی‌اصغر شریفی  اظهار داشت: امسال مقدمات سفر ۴ هزار و پنج زائر از استان یزد برای شرکت در حج ابراهیمی فراهم شده و ۲ هزار و ۸۸۹ زن و هزار و ۱۱۶ مرد عازم این سفر خواهند شد.

 
وی عنوان کرد: این زائران در قالب ۲۷ کاروان راهی سرزمین وحی می‌شوند و کاروان‌های یزد، مدینه قبل هستند به نحوی که ابتدا به مدینه منوره مشرف می‌شوند و سپس به مکه سفر خواهند کرد.
 
شریفی خاطرنشان کرد: اولین اعزام از یزد در تاریخ ۱۷ تیرماه انجام می‌شود اما هنوز تاریخ نخستین بازگشت مشخص نیست لیکن معمولاً اعزام‌ها یک ماهه است.
 
مدیر حج و زیارت استان یزد ادامه داد: مقدمات این سفر معنوی انجام شده و زائران از مدت‌ها پیش در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند و همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم با کمترین مشکل این سفر معنوی را به انجام برسانیم.
 
وی در مورد خرید سوغات نیز عنوان کرد: توصیه ما این است که زائران خریدهای خود را در ایران انجام دهند و به همین منظور نیز تمهیداتی فراهم شده تا زوار بتوانند بیشترین زمان خود را در سفر به عبادت و زیارت مشغول باشند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..