دیوار‌نویسی ۲ دانش‌آموز با الفاظ زشت علیه معلم‌شان در یزد/ انگیزه متهمان انتقام از معلم بود

رئیس پلیس فتا یزد گفت: دو ‌دانش‌آموز ‌که بابت نمره درس ‌با معلم خود اختلاف داشتند، اقدام به دیوار‌نویسی با الفاظ زشت در مورد وی داشته‌اند و عکس‌های دیوارنویسی را نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرتضی ابوطالبی‌ اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از معلمان مبنی بر این‌که فرد یا افرادی با درج مطالبی توهین آمیز بر روی دیوارهای کلاس و حیاط مدرسه و انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی، موجب هتک حیثیت آنها شدند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 
وی افزود: طی بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که دو نفر از دانش‌آموزان مدرسه با توجه به اختلافاتی که بابت نمره درس مربوطه در نیمه اول با معلم خود داشتند اقدام به دیوار‌نویسی با الفاظ زشت در مورد وی داشته‌اند و عکس‌های دیوارنویسی را نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.
 
 
رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: متهمان با ولی خود در این پلیس احضار شدند و با توجه به مستندات و ادله مربوطه لب به اعتراف گشودند و انگیزه خود را انتقام از معلم بابت نمره رد شده اعلام کردند.
 
ابوطالبی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی، خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: در صورت مواجه با هرگونه توهین، تهدید و نشر اکاذیب در فضای مجازی، از مقابله به مثل خودداری کرده و در اسرع وقت پلیس را در جریان قرار دهند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..