عضو شورای اسلامی شهر یزد:

اختلاف آرا در شورای شهر عین دموکراسی است

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به انتقادی عده‌ای به اختلاف آرا در بین اعضای شورای شهر یزد گفت: اختلاف آرا در شورای شهر عین دموکراسی است.

به گزارش یزدی نیوز ونوس عامری در جلسه علنی شورای شهر یزد که با حضور معاون وزیر کشور و شهردار جدید یزد برگزار شد، اظهار داشت: از معاون وزیر کشور درخواست ارائه امکانات در قالب بسته‌های مختلف را داریم و امید داریم در بسته‌های سرمایه‌گذاری و اوراق مالی به ویژه در مورد بی‌آرتی و پسماند، یزد را حمایت کنند.

 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی به اختلاف آرا در شورای شهر یزد انتقاد دارند، افزود: ما یک شورای همدل هستیم اما قرار نیست همه مثل هم فکر کنیم، اختلاف دیدگاه شکاف نیست بلکه عین دموکراسی است.
 
عامری تصریح کرد: اختلاف نظر در میان اعضای شورای شهر را نقطه ضعف شورا نمی‌دانم بلکه معتقدم اختلاف رای و نظر، شورا را شورا می‌کند.
 
وی تاکید کرد: آنچه در این میان مهم است، پذیرش و تاب آوردن نظرات مخالف است به نحوی که اگر لایحه‌ای رای نیاورد، دموکراسی را بپذیریم و دیگران را از خارج شورا وارد نکنیم.
 
عامری ادامه داد: البته که بهتر است یک لایحه هشت رای یا ۱۰ رای داشته باشد اما الزاماً نباید نظر همه اعضای شورا مانند هم باشد زیرا یکسان بودن نظر اعضای شورا الزاماً به معنای پویایی شورای شهر نیست.
 
رئیس شورای شهر یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم که همه با هم متحد باشیم اگرچه من نیز معتقدم هم‌رای نبودن، نشانه عدم همراهی نیست.
 
غلامعلی سفید بیان کرد: اعضای شورای شهر از این پس باید در کنار شهردار قرار بگیرند و کمک کنند شهر یزد به دوران پویایی و آبادانی خود برسد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..