تخفیف ۲۰ درصدی نظام مهندسی ساختمان یزد به مالکان

به پیشنهاد هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و تأیید هیات چهار نفره استان برای اولین بار در تاریخ فعالیت این سازمان، مالکانی که حق‌الزحمه نظارت و صدور شناسنامه فنی و ملکی را نقدی پرداخت کنند، از ۲۰ درصد تخفیف بهره مند می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوزهیات چهار نفره استان یزد متشکل از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی، شهردار یزد و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با تقدیر از هیات مدیره سازمان و تأیید این مصوبه، زمینه اجرای آن را فراهم کردند.

 
بر اساس مصوبه‌ی این هیات، با توجه به صورت جلسه مورخ هشتم خرداد هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در راستای تکریم ارباب رجوع، کمک به اقشار جامعه و همچنین ترغیب مالکین به استفاده از خدمات سازمان، کاهش ساخت و سازهای بدون پروانه و ارتقای کیفیت ساخت و ساز، با پیشنهاد هیات مدیره سازمان در خصوص تخصیص تخفیف ۲۰ درصدی حق‌الزحمه نظارت و صدور شناسنامه فنی و ملکی به مالکان در صورت پرداخت نقدی مطرح و موافقت شد.
 
«مهدی سالاری» رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در همین ارتباط  با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان یک نهاد غیردولتی و مردم نهاد است، بر توجه ویژه به اصلاح فرآیندهای سازمان به گونه‌ای که مشتریان و مالکان که متقاضی استفاده از خدمات مهندسی هستند، تأکید کرد.
 
وی ابراز امیدواری کرد که با جلب رضایت مردم، سازمان از پشتیبانی آنان برخوردار شود چرا که چنین مصوبه‌ای از مدت‌ها پیش مورد انتظار و علاقه بسیاری از مالکین بوده است.
 
سالاری در پایان نیز گفت: امیدواریم با اجرای این طرح روند ساخت و سازهای بدون پروانه و خلاف‌سازی‌ها سیر نزولی به خود گیرد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..