“‌جمال‌الدین عزیزی‌” ‌شهردار‌ یزد شد

شورای شهر یزد جمال الدین عزیزی را به عنوان چهارمین نفر خود برای پست شهرداری یزد انتخاب کردند.

به گزارش یزدی نیوزپس از کناره‌گیری داور نظری اردبیلی از سمت شهرداری یزد، شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی جمال‌الدین عزیزی را به عنوان چهارمین نفر برای این پست انتخاب کردند.

 
در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر یزد از بین جمال ‌الدین عزیزی و زارع پور ، در نهایت با هشت رای موافق از یازده رای اعضای شورای شهر"عزیزی " به عنوان شهردار یزد انتخاب شد.
 
 
 
جمال ‌الدین عزیزی فردی یزدی متولد ۱۳۵۳ و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است که می‌توان به سوابق شغلی وی، فعالیت به عنوان مدیرعاملی شرکت برق دماوند و نیروگاه سیکل ترکیبی یزد و عضو هیئت ‌مدیره این شرکت اشاره کرد.
 
 پس از اینکه شورای اسلامی شهر یزد در سال ۹۶ مهدی جمالی نژاد را به عنوان شهردار یزد انتخاب کردند و وی در مدت یک سال فعالیت خود عملکرد مناسبی را بر جای گذاشت، به عنوان معاون وزیر کشور انتخاب و از سمت شهرداری یزد استعفا داد.
 
از زمان استعفای جمالی نژاد، شورای اسلامی شهر یزد سه نفر را برای تصدی گری کرسی شهرداری یزد انتخاب و به وزارت کشور برای دریافت حکم فعالیت اعلام کردند که هیچ کدام از این افراد برای شروع خدمت خود حکمی دریافت نکردند.
 
در حال حاضر نیز جمال الدین عزیزی به عنوان نفر چهارم اعضای شورای شهر برای تصدی پست شهرداری یزد باید منتظر ابلاغ حکم تائید از سوی وزارت کشور باشد.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..