آمادگی ۱۹۹ پایگاه برای دریافت فطریه

199 پایگاه جمع آوری فطریه ، در سراسر استان آماده دریافت زکات فطره و کفاره روزه هستند.

به گزارش یزدی نیوزمعاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان یزد گفت: این پایگاهها در قالب ۳۹ مؤسسه خیریه و ۱۶۰ مؤسسه است که زیر نظر بهزیستی اقدام به جمع اوری زکات فطره و کفاره روزه داران می پردازد . 

 
حسین بمانی  افزود: پارسال مبلغ یک میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال فطریه به وسیله مراکز و مؤسسات غیردولتی تحت نظارت بهزیستی در استان جمع آوری شد.
 وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت مهر رمضان در بهزیستی گفت: با اجرای این طرح پارسال ، مبلغ ۲ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به وسیله مردم و خیران به مددجویان پرداخت شد .
وی افزود: همچنین در این سال بسته های غذایی به مبلغ ۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال بین جامعه هدف بهزیستی توزیع شد.
معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان یزد گفت: حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی به شماره ۲۱۶۳۴۵۵۸۰۵۰۰۶ بانک کشاورزی و شماره کارت ۲۷۱۶-۰۰۰۵-۷۰۷۰-۶۰۳۷ بانک کشاورزی آماده دریافت کمکهای مردمی به بهزیستی استان یزد است.
معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان یزد گفت: دارندگان کارتهای بانکهای عضو شتاب با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی استان یزد به نشانی http://swo.ir/fa/payment.php  و وارد کردن اطلاعات مورد نظر به صورت آنلاین ، مبلغ فطریه و کفاره ، نذورات و کمکهای نقدی خود را برای صرف در امور خیریه بهزیستی پرداخت کنند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..