سرپرست معاونت اقتصادی استانداری یزد تاکید کرد:

خرید تضمینی گندم با رویکرد فعال سازی بخش خصوصی در استان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد به فعالیت اقتصادی مبتنی بر رقابت اشاره و بر خرید تضمینی گندم با رویکرد فعال سازی بخش خصوصی در کنار تعاون روستایی استان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز با توجه به اهمیت خرید تضمینی گندم و شروع زمان برداشت غلات، کارگروه خرید تضمینی گندم استان به ریاست «سیدمسعود عظیمی» سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد تشکیل جلسه داد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد بیان کرد: برای تصمیم گیری مناسب در راستای خرید تضمینی گندم باید واقعیت ها و مشکلات حوزه کشاورزی را ارائه  و بر این اساس با در نظرگرفتن مشوق های موثر نسبت به خرید اقدام کرد.
« سیدمسعود عظیمی» حمایت برای ترغیب کشاورز جهت کشت گندم در سال آینده را نکته ای نیازمند توجه دانست و افزود:دستگاه های اجرایی مرتبط توان و ظرفیت خود را در خرید تضمینی گندم با هدف تامین رضایت ذینفعان فعال سازند.
عظیمی با اشاره به اینکه در فعالیت های اقتصادی بر رقابت معتقدیم و بازار بدون رقیب معنا ندارد، گفت:رویکرد استان برای خرید تضمینی گندم فعالیت بخش خصوصی در کنار تعاون روستایی به عنوان نهادی مردمی است و این موضوع در شهرستان ها با محوریت فرمانداران اجرایی می شود.
وی خاطرنشان کرد:از سوی دیگر و با توجه به فعالیت بخش خصوصی نیز به هر دلیلی مسائل و ضوابط خرید تضمینی گندم رعایت نشود، با متخلفین احتمالی برابر قانون برخورد خواهد شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد ادامه داد: برای تسهیل در حمل و نقل گندم تا رسیدن به محل نگهداری (سیلو) و مدیریت موضوعات ترافیکی نیز ساعت ها و مسیرهایی جهت اعلام به رانندگان با پلیس راهور در استان هماهنگ شده است.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..