دشمن دنبال حذف کردن قرآن کریم از زندگی مردم است

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه دشمن دنبال حذف کردن قرآن کریم از زندگی مردم است گفت: متاسفانه به اندازه‌ای که به کتاب‌های شعر توجه می‌کنیم به قرآن کریم توجه نداریم.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمد رضا ناصری یزدی در آئین افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد که در حسینیه صاحب الزمان محمود آباد یزد برگزار شد با اشاره به اینکه قرآن کریم چون کلمات ارزشمندی از سوی خدای متعال است مطمئناً با کتاب‌هایی که توسط انسان‌ها نگارش می‌شود متفاوت است اظهار داشت: این کتاب‌هایی که توسط انسان‌ها نگارش می‌شود از نظر بزرگی، محتوا، عظمت و سازندگی و هم از نظر ارتباط با خدای متعال با قرآن کریم تفاوت دارد.

 
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه متاسفانه به اندازه‌ای که به کتاب‌های شعر توجه می‌کنیم به کتاب خدا که همان قرآن کریم است توجه نداریم اضافه کرد: ما به اندازه‌ای که فرزندانمان را برای یادگیری زبان‌های خارجی تشویق می‌کنیم و آنها را به کلاس‌های آموزشی می‌فرستیم به یادگیری قرآن کریم که آنقدر ارزشمند است تشویق نمی‌کنیم.
 
 
وی عنوان کرد: ما باید سبک قرآن خواندن و زندگی کردن را تغییر دهیم زیرا امروزه قرآن می‌خوانیم ولی به گفته‌هایش عمل نمی‌کنیم که نیازمند تغییر سبک است.
 
امام جمعه یزد با بیان اینکه به قرآن اهمیت دهیم چون دستور زندگی و کلام خدای متعال است افزود: به قرآن اهمیت به عنوان هدف زندگی است و همه مطالب ارزشمند را در خود دارد و یک کتاب جامع و کامل است.
 
ناصری یزدی با تاکید بر اینکه قرآن کریم به انسان درس پیشرفت، سعادت و تعالی می‌دهد خاطرنشان کرد: متاسفانه خیلی به قرآن کریم توجه نداریم و آن‌چنان که باید به این کتاب ارزشمند و محتواهای کامل بپردازیم، توجه نمی‌کنیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد یکی از اهداف دشمنان را حذف کردن قرآن کریم از زندگی مردم دانست و اضافه کرد: قرآن کریم همه موانع زندگی را برطرف می‌کند ولی دشمنان این مسئله را فهمیده و به دنبال حذف آن هستند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..