دکتر ستاری در بازدید از پیشگامان صنعت سبز مطرح کرد:

آمادگی معاونت علمی ریاست جمهوری برای سرمایه گذاری ساخت خط بومی تولید کاغذ از سنگ

دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و جمعی از معاونان و کارشناسان ارشد این مجموعه ضمن بازدید از شرکت پیشگامان صنعت سبز نخستین تولید کننده کاغذ سنگی در خاورمیانه در جریان تولید محصولات این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور پس از بازدید از بخش های مختلف این شرکت در نشستی با مدیران پیشگامان صنعت سبز ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته به اهمیت تولید محصولات بومی اشاره کرد و از آمادگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای همکاری و سرمایه گذاری ساخت خط تولید کاغذ از سنگ در استان یزد خبر داد.
معاون علمی و فناوری رییس جمهور  تاکید کرد: باید از ظرفیت های موجود در راستای رونق تولید و اشتغال به نحو مطلوب و بهینه استفاده نمود.
در این بازدید که استاندار یزد نیز حضور داشت دکتر رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان با بیان اینکه کارآفرینی اجتماعی در یزد به دلیل تمدن کاریزی یزدی ها پیشینه دیرینه دارد گفت: گروه تعاونی پیشگامان با تکیه بر اعتماد مردم و قانون تعاون اکوسیستمی از امور زیربنایی را ایجاد کرده و در حال حاضر به نسل جدید فعالیت های خود ورود کرده است.
مهندس امیر حسین رضایی نژاد نیز با برشمردن فعالیت های عمده و دانش بنیان گروه تعاونی پیشگامان به بیان توضیحاتی از روند شکل گیری و فعالیت استارتاپ های بازرگام و گام پلاس پرداخت.

بخش نظردهی بسته شده است..