سند ۲۰۳۰ نسل جوان را از ارزش‌های والای دینی دور و به سمت هواهای نفسانی می‌کشاند

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه تاکید برخی مسئولان در کشور برای اجرایی کردن سند ننگین ۲۰۳۰ مشخص نیست گفت: سند ۲۰۳۰ نسل جوان را از ارزش‌های والای دینی دور و به سمت هواهای نفسانی می‌کشاند

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام والمسلمین محمد شمس  با اشاره به نامشخص بودن دلایل برخی از افراد در کشور برای اجرایی کردن سند ۲۰۳۰ اظهار داشت: مشخص نیست که چرا برخی در کشور سنگ خواسته‌های دشمن را به سینه می‌زنند و به هر شکلی که است می‌خواهند خواسته‌ها و تمایلات دشمن را که با ارزش‌های اسلامی مغایرت دارد اجرایی کنند.

 
مدیر حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه بدون شک به سند ۲۰۳۰ دین، هویت و ایمان مردم را نشانه گرفته است تصریح کرد: این مسئله سبب می‌شود که نسل جوان نسبت به ارزش‌های والای دینی بی توجه باشند و بیشتر به مباحث دنیوی و هواهای نفسانی توجه کنند تا معنویات.
 
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در زمانی که نام این سند بر زبان آورده شده، نسبت به عدم اجرای آن تاکید داشتند و توجه آموزش و پرورش کشور را به سند تحول بنیادین خواستار شدند.
 
شمس عادی جلوه دادن ارتباط دختر و پسر نامحرم، تخریب فرهنگ اسلامی، خشونت شمردن ایثار و شهادت، مخالف بودن تربیت اسلامی با حقوق کودک و آموزش جنسی به کودکان را از اهداف سند ۲۰۳۰ خواند و از مسئولان هوشیاری بیشتر را در این خصوص خواستار شد.
 
مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه در طول چهل سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، هیچ‌گاه نشده که دشمن برای جمهوری اسلامی خواسته خوبی را داشته باشد گفت: در آن شکی نیست که دشمن با اجرای سند ۲۰۳۰ دنبال اهداف شوم خود در جمهوری اسلامی بوده و هدفش تخریب چهره اسلام و ارزش‌هایی است که امروزه بر کشور حاکم است.
 
وی اضافه کرد: متاسفانه برخی در کشور به شکلی از این سند ننگین دفاع می‌کنند که انگار یک تحول عظیم و شایسته‌ای را می‌خواهند ایجاد کنند و علت قاطعیت تصمیمشان در اجرایی کردن این سند مشخص نیست.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..