استاندار یزد در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری اشکذر؛

شرایط خاص کشور نیازمند حضور مدیران با تجربه و مورد اعتماد در بستر فعالیت ها است

«محمدعلی طالبی» به نقش و جایگاه ویژه شهرستان اشکذر در رونق تولید اشاره کرد و گفت: شرایط خاص کشور نیازمند حضور مدیران با تجربه و مورد اعتماد در بستر فعالیت ها است.

به گزارش یزدی نیوز استاندار یزد در آئین تودیع و معارفه فرماندار اشکذر با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در این شهرستان بیان کرد: با توجه به جابه جایی هایی که اخیرا در میان مدیران استانداری با هدف تحرک  بخشی بیشتر در حوزه اقتصادی استان داشتیم، نیاز و ضرورت مهم و فوری، انتخاب گزینه مناسب برای تصدی مسئولیت اداره کل امور اقتصادی و صنعتی استانداری بود.

«محمدعلی طالبی» افزود:از سوی دیگر بعد از پنج سال نیاز به تحرک در شهرستان اشکذر نیز احساس می شد و در این زمینه نیز باید فردی با انگیزه،مورد اعتماد وآشنا به شهرستان و شرح وظایف فرمانداری انتخاب می شد چرا که دوره آزمون و خطا گذشته و شرایطی داریم که نمی توانیم به افراد نا آشنا و کم تجربه در اداره شهرستان تکیه کنیم. 
"طالبی" به الزامات موجود در انتصاب ها اشاره و  اظهار داشت: بعضا برخی افراد مدعی جا به جایی های شطرنجی در استان هستند که در پاسخ باید به این نکته توجه کنند که عدم به کارگیری نیروهایی خارج از سیستم ، بخشی به الزامات و ضرورت های اداری اعلام شده باز می گردد.
وی ادامه داد: امروز ما برای موافقت با انتصاب فردی در سمت فرمانداری یا مسئولیت های دیگر با سخت ترین شرایط مواجه هستیم، بنابراین باید اتکای اصلی به نیروهای با تجربه ای باشد که در کنار ما و در اختیار ما هستند و بر این اساس انصافا بعضی از جابه جایی ها  تحول آفرین است.
 
عالی ترین مقام اجرایی استان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از الزامات مد نظر در این انتصابات، شرایط خاص جاری کشور است که با آن روبه رو هستیم  و می طلبد مدیران باتجربه و مورد اعتماد در بستر فعالیت ها قرار گیرند.
 وی ادامه داد: خصوصا در بحث مدیریت شهرستان ها موضوع انتخابات، کار مهم و حساس ما در سال جاری  است و باید  مدیرانی با تجربه و با انگیزه در این حوزه قرار گیرند که بتوانند فضای انتخابات را مدیریت کنند.
 
 
تاکید بر تقویت ارتباط با نخبگان و چهره های موثر در شهرستان جهت حل مشکلات
 
 
 
"طالبی" گفت:جریان انتخابات تنها منحصر به  فرایند برگزاری در روز انتخابات نیست بلکه این موضوع مقدماتی دارد تا بتوان به مدد آن  به انتخاباتی سالم ، قانونمند و با مشارکت حداکثری دست یافت و بر این اساس لازم است افرادی در صحنه  حاضر باشند که بتوانند علاوه بر مدیریت مناسب، هم نوایی و همراهی بسیار خوبی در شهرستان ایجاد و فضای مناسبی را برای رقابت کاندیداهای انتخابات،  مشارکت مردم و تعامل موثر همه دستگاه ها و نهادها  در این امر فراهم کنند.
وی اظهار داشت: انتظار داریم گزینه جدید در جایگاه فرمانداری اشکذر نقاط قوت موجود را  بشناسند و  با برنامه ریزی موثر، تحرک بیشتر و جدی تری ایجاد کند چرا که شهرستان اشکذر از شهرستان های با ظرفیت بالای استان است و از توانمندی های بسیار مناسبی درحوزه های صنعت،گردشگری،کشاورزی وکشت گلخانه ای برخوردار است.
استاندار یزد خاطر نشان نمود: در کنار توسعه این توانمندی ها، ایجاد فضای تعاملی و تقویت و زمینه سازی همگرایی اجتماعی در شهرستان نیز مد نظر است.
"طالبی" با اشاره به تقویت ارتباط با نخبگان و چهره های موثر شهرستان در حل موضوعات افزود: در حوزه تقسیمات کشوری اراده جدی برای حل و فصل مشکلات شهرستان وجود دارد و در بازه زمانی کوتاه مدت این موضوع با جدیت دنبال می شود تا در زمان انتخابات صمیمت و همدلی موثری در نقاط مختلف شهرستان برقرار شود.
عالی ترین مقام اجرایی استان در پایان گفت:شهرستان اشکذر به دلیل فعالیت واحدهای کلان و بزرگ اقتصادی، در فرایند چشم انداز استان،  نقش و جایگاه ویژه ای دارد که این مهم در خور توجه است و از سوی دیگر به  فعالیتهایی نیازمندیم که سرمایه اجتماعی را در شهرستان ارتقاء دهد.
گفتنی است در این مراسم از تلاش های  «محمدعلی شاه حسینی» تقدیر و  «هادی هادی نسب» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر معارفه شد. 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..