معاون کمیته امداد یزد:

نیکوکاران یزدی ۵ میلیارد تومان به معیشت نیازمندان کمک کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: مردم نیکوکار یزد ۵ میلیارد تومان به‌صورت نقدی و کالا به معیشت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، غلامرضا مشعل‌چی با بیان اینکه کمیته امداد توجه خاصی نسبت به امرارمعاش مددجویان تحت حمایت دارد، اظهار داشت: مردم نیکوکار استان یزد طی سال ۹۷، پنج میلیارد تومان به‌صورت نقدی و کالا به معیشت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

 
وی افزود: شیوه‌های مختلفی برای دریافت کمک‌های مردمی برای اطعام مددجویان تحت حمایت در طی سال به‌ویژه ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده که گستراندن سفره‌های افطاری، جمع‌آوری کفاره عمد و غیرعمد، اجرای طرح همیان مولا (بسته غذایی)، نذر و قربانی و عقیقه از جمله این طرح‌ها است.
 
مشعل‌چی با بیان اینکه کمک‌های دریافتی از خیران طبق نیت آنان و در همان محل جمع‌آوری شده برای کمک به معیشت نیازمندان هزینه می‌شود، افزود: ۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان از کمک‌های اهدایی برای معیشت نیازمندان در قالب اطعام و افطار، ۵۰۰ میلیون تومان کفاره عمد و غیرعمد، ۱۶۰ میلیون تومان در طرح همیان مولا (بسته غذایی)، ۹۰۰ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۰۰ میلیون تومان در قالب عقیقه بوده است.
 
وی یادآور شد: هزار و ۱۰۰ نیکوکار یزدی در ماه مبارک رمضان سال گذشته با مراجعه به پایگاه‌های ثبت‌نام طرح اکرام و محسنین، حمایت هزار و ۳۳۱ یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین عهده‌دار شدند.
 
مشعل‌چی با اشاره به شیوه‌های نوین الکترونیکی برای سهولت در پرداخت کمک‌های مردمی گفت: سامانه نیکوکاری (رایگان) ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷ *، شماره حساب ۱۸۱۱ نزد بانک ملی شعبه یزد یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۱۹۳۱، سایت کمیته امداد به نشانی emdad.ir برای سهولت در پرداخت‌های غیرحضوری پیش‌بینی شده است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..