امام جمعه یزد:

بسیاری از مشکلات فعلی کشور حاصل بی‌تدبیری و مدیریت ناکارآمد است

امام جمعه یزد با بیان اینکه عده‌ای در تلاشند مشکلات کشور را به عدم ارتباط با آمریکا و برجام گره بزنند، گفت: بسیاری از مشکلات فعلی کشور حاصل بی‌تدبیری و مدیریت ناکارآمد است.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه یزد با اشاره به فتنه گری‌هایی که آمریکا و انگلیس قرن‌هاست که علیه ایران انجام می‌دهند، اظهار داشت: آنها از هر فرصتی برای چپاول ایران استفاده کرده‌اند و حال که تمام راه‌های نفوذ خود را بسته می‌بینند در صدد اقداماتی نظیر تحریم‌های ظالمانه برآمده‌اند.

 
وی بیان کرد: ملت ایران نیز ملتی نیست که در برابر این اقدامات قد خم کند بلکه تمام قد در برابر این زیاده‌خواهی‌ها ایستاده و با توکل به خدا به مسیر استکبارستیزی خود ادامه می‌دهد.
 
امام جمعه یزد با بیان اینکه آنها پیشرفت و ترقی هیچ کشوری را بر نمی‌تابند و همواره در پی وابسته نگاه داشتن کشورها به خود هستند، افزود: آنها هیچ ارزشی برای استقلال و عزت دیگران قائل نیستند و متأسفانه عده‌ای نیز در داخل مدام این دغدغه غربی‌ها و آمریکایی‌ها را فریاد می‌زنند و با این طرز تفکر خود برای کشور مشکلات عدیده‌ای ایجاد کرده‌اند.
 
ناصری تصریح کرد: این افراد مانع رشد و شکوفایی کشور هستند و استعدادهای جوانان را کور می‌کنند و با این اقدام خود همواره در صدد این هستند که مشکلات کشور را به مذاکره با آمریکا گره بزنند در حالی که اینگونه نیست و بسیاری از مشکلات کشور حاصل بی‌تدبیری و بی‌برنامگی و نبود مدیریت کارآمد است.
 
وی خاطرنشان کرد: ایران کشوری غنی هم به لحاظ امکانات خدادادی و هم از نظر نیروی انسانی است و با این امکانات می‌توانیم مستقل و خودکفا مسیر پیشرفت را طی کنیم.
 
ناصری با اشاره به برخی پیشرفت‌های ایران از جمله پیشرفت در صنعت هسته‌ای و عرصه دفاعی و فناوری‌هایی مثل نانو بیان کرد: این پیشرفت‌ها حاصل اعتماد به جوانان انقلابی است و البته این همان چیزی است که دشمن از آن هراس دارد.
 
امام جمعه یزد تاکید کرد: امروز تربیت نیروهای کارآمد و متعهد باید مورد توجه جدی قرار گیرد ضمن اینکه باید توجه داشت که پیشرفت باید توأم با تعهد اخلاقی و انسانی باشد تا بتواند جامعه را به سمت تعالی هدایت کند.
 
ناصری تصریح کرد: مردم ایران همواره نشان داده‌اند که در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار و دشمنان، ایستادگی می‌کنند و تن به ذلت نمی‌دهند و دشمنان نیز بدانند که این فتنه‌انگیزی‌ها، وحدت و انسجام مردم و مسئولان را بیشتر و عزم آنها را برای حرکت در مسیر عزت و استقلال جدی‌تر می‌کند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..