پوستر گرامیداست هفته هلال احمر ( ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ۹۸ )/ سیل مهربانی جاری است

پوستر هفته هلال احمر سال 98 با شعار سیل مهربانی جاری است منتشر شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ هفته هلال احمر ( ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ۹۸ ) با شعار سیل مهربانی جاری است ، ماه نشانان قرمز  وآبی پوش این سرزمین ،معلمان درس ایثار،قهرمانان راه نجات ،مبلغان عرصه انسانیت،منادیان خدمت بی مزد و منت،مدرسان صلح ودوستی، مرهم دردهای انسانهای محتاج،چراغ راه گمشدگان حوادث، اعضا جمعیت هلال احمر هستند که آیه و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا/ را سر لوحه کار خود قرار دادند تا نجات و ایثار و فداکاری و خدمت داوطلبانه و آموزش را لذت بخش ترین کار دنیا بدانند.

وقتی تخصص و اخلاق در کنار هم در وجود کسی یافت می شود، تندیسی از یک انسان کامل است که می توان از او الگو گرفت. هنگامی که شاخص خدمت بی منت و از خود گذشتگی را در کسی ببینی، می شود یک انسان تمام عیار که می توان به او تکیه کرد و از او انتظار یاری و فداکاری داشت. در درون برخی از امدادگران جمعیت هلال احمر هم، این صفات را می توان به خوبی مشاهده نمود.

روز و ایام هلال احمر سال ۹۸  که با شعار زیبای ((سیل مهربانی جاری است)) عجین شده را به تک تک «پرسنل،اعضا جوانان ،داوطلبان و نجاتگران» جمعیت هلال احمر استان یزد تبریک میگوییم.

بخش نظردهی بسته شده است..