دبیر اجرایی خانه کارگر یزد تأکید کرد:

لزوم حذف واسطه در استخدام کارگران صنعتی و تولیدی در یزد

دبیر اجرایی خانه کارگر استان یزد با اشاره به ضرورت حمایت از جامعه کارگری به منظور رونق تولید، گفت:‌ مدیران سرمایه گذاران و کارآفرینان بدون واسطه با کارگران قرارداد همکاری امضا کنند.

به گزارش یزدی نیوز،«علی محمد هقانی» در همایش بزرگداشت روز جهانی کارگر در استان جامعه کارگری استان یزد را به پاس حمایت‌ها سپاسگذار و برای عدم برخی حمایت‌ها نظیر پرداخت به موقع حقوق و مزایان معترض دانست و اظهار کرد: کارگران یزدی سال گذشته را به دلیل گرانی ها و عدم پرداخت حقوق به موقع با سختی بسیار سپری کردند که دخالت جدی مسئولان ارشد استان را می طلبد.

 
وی با بیان این‌که مقدار و نحوه پرداخت حقوق در ایران با شرایط ایده‌آل فاصله زیادی دارد، افزود:‌ توصیه مقام معظم رهبری در مورد تأمین امنیت شغلی کارگران و همچنین پرداخت به موقع و عادلانه حقوق و مزایا باید ملاک عمل برخی کارفرمایان قرار گیرد.
 
دبیر اجرایی خانه کارگر یزد در ادامه ضمن انتقاد به عملکرد شرکت های تأمین نیروی انسانی در واحدهای تولیدی و صنعتی استان، گفت:‌ مدیران صنعتی و تولیدی باید بدون واسطه با کارگران قرارداد بسته و بکارگیری کنند.
 
دهقانی تصریح کرد: شرکت‌های تأمین نیروی انسانی علاوه بر ایجاد چالش برای واحدهای صنعتی و تولیدی حقوق و مزایای کارگران را نیز کاهش می‌دهند.
 
این مسئول با بیان این که کارگران مدافعات واقعی و بی منت انقلاب در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی هستند، ادامه داد:‌ تحقق شعار امسال اولویت اجرایی جامعه کارگری یزد است.
 
وی در پایان گفت: کارگران اعلام می کنند در صورتیکه دولت زیرساخت لازم را ایجاد کند، آماده هرگونه جان‌فشانی برای توسعه و پیشرفت کشور هستند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..