معاون برنامه ریزی و پژوهش آموزش و پرورش یزد:

۶۶ معلم استان یزد به عنوان آموزگاران شاخص انتخاب شدند

معاون برنامه ریزی و پژوهش آموزش و پرورش استان یزد از معرفی ۶۶ معلم استان یزد به عنوان آموزگاران شاخص به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز علیرضا مصباح فر در نشستی خبری با اشاره به اینکه امسال معلمان شاخص با نظر و تأیید دانش آموزان و انجمن اولیا و مربیان مدارس انتخاب شدند، اظهار داشت: ۶۶ نفر از معلمان استان به عنوان آموزگاران شاخص معرفی و طی مراسمی در استانداری یزد از آنها تجلیل خواهد شد.

 
وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مطهری عنوان کرد: غبارروبی گلزار شهدا در گلزار شهدای خلدبرین و به طور همزمان در گلزار شهدای شهرستان‌های استان یزد و ادای احترام ویژه به معلمان شهید از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم است.
 
مصباح فر بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در بخش خواهران میان دانش آموزان دختر و فرهنگیان خواهر، برگزاری جشنواره بازی‌های فکری، تقدیر از معلمان منتخب در طرح‌های آموزش ابتدایی در جشنواره بوم زندگی، تجلیل از استاد شاخص فرهنگی توسط اعضای ستاد و … بخش دیگری از برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم استان یزد در سال جاری است.
 
معاون برنامه ریزی و پژوهش آموزش و پرورش استان یزد از نواخته شدن زنگ سپاس در همه مدارس استان یزد خبر داد و گفت: در تمامی مدارس استان، مراسم ویژه قدردانی و تجلیل از معلمان برگزار می‌شود که این برنامه با هدف ایجاد روحیه قدردانی در دانش آموزان برگزار خواهد شد.
 
مصباح فر با بیان اینکه در استان یزد ۱۶ هزار فرهنگی شاغل مشغول به کار هستند، عنوان کرد: تعداد زیادی از معلمان و فرهنگیان استان نیز از بازنشستگان و پیشکسوتان هستند که برای آنها نیز برنامه‌های ویژه ای به مناسبت هفته معلم تدارک دیده شده است.
 
وی اظهار داشت: عیادت از همکاران پیشکسوت، بیماران، جانبازان و معلمان سالمند نیز در طول سال در دستور کار آموزش و پرورش است که این برنامه به طور ویژه در هفته معلم دنبال خواهد شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..