رئیس هیئت دوچرخه سواری مهریز خبر داد؛

حضور ۱۵ مدال‌آور بین المللی رشته دوچرخه سواری در مهریز

رئیس هیئت دوچرخه سواری مهریز از فعالت ۱۵ مدال آور بین المللی رشته دوچرخه سواری در شهرستان مهریز خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحسن لجه در دیدار با فرماندار شهرستان مهریز با اشاره به حضور و فعالیت ۱۵ مدال آور بین المللی دوچرخه سواری در شهرستان مهریز اظهار داشت: این دوچرخه سواران مهریزی هشت سال متوالی به عنوان قهرمان کشور شناخته شده‌اند.

 
وی خاطرنشان کرد: دوچرخه سواران مهریزی در ۱۷ آموزشگاه و در قالب سه تیم توانسته‌اند به عناوین برتر ملی و بین المللی دست پیدا کنند.
 
لجه با اشاره به بخشی از مشکلات دوچرخه سواران این شهرستان عنوان کرد: به رغم اینکه مهریز جایگاه ویژه ای در ورزش دوچرخه سواری دارد، جاده ویژه دوچرخه سواران در این شهرستان وجود ندارد.
 
وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و فرمانداری مهریز، بتوانیم بخشی از مشکلات و کمبودهای این شهرستان در زمینه ورزش دوچرخه سواری را برطرف کنیم.
 
جاده کوه ریگ غربالبیز به پیست دوچرخه سواری تبدیل می‌شود
 
فرماندار شهرستان مهریز نیز در این جلسه اظهار داشت: در روزهای آتی جاده کوه ریگ – غربالبیز معروف به جاده سلامت با اعتبارات لازم به پیست مخصوص دوچرخه سواری اختصاص می‌یابد.
 
رضا زارع زاده خاطرنشان کرد: دوچرخه سواران این شهرستان نه تنها برای مهریز و استان یزد بلکه برای کشور افتخارآفرین هستند و تلاش می‌کنیم مشکلات پیش روی آنها را برطرف کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..