تاکید بر مبارزه با مفاسد اقتصادی و ایجاد امنیت سرمایه گذاری

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه: در این برهه حساس کنونی که جامعه نیازمند امنیت اقتصادی است ، اولویت و اهتمام مجموعه قضایی دادسرا بر مبارزه با فساد اقتصادی و ایجاد امنیت سرمایه گذاری است.

به گزارش یزدی نیوزمیثم رنجبر در آیین تکریم دادستان سابق ابرکوه به معرفی برنامه‌های خود در این شهرستان پرداخت و گفت: در شرایط کنونی اقتصادی کشور و با توجه به مطرح کردن موضوعات اقتصاد مقاومتی و رونق تولید از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی ، اولویت برنامه‌های دادستانی مبارزه و مقابله با مفاسد اقتصادی است.تاکید بر مبارزه با مفاسد اقتصادی و ایجاد امنیت سرمایه گذاری

 
وی با بیان اینکه ما نیازمند امنیت اقتصادی هستیم، خاطرنشان کرد: این نوید را به مردم ابرکوه می‌دهم که دادسرای شهرستان این امنیت اقتصادی را بر جامعه حاکم می‌کند به‌طوری‌که در وجود آن ملموس باشد.
 
دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: داشتن اقتصاد سالم در گرو فعالیت‌های سالم است و اگر در این مسیر مخالفتی دیده شود با قاطعیت برخورد خواهیم کرد. لذا در جایگاه مدعی‌العموم راه دادستان سابق را در مسیر مبارزه با رباخواری با قاطعیت ادامه داده و با این پدیده مجرمانه با همکاری سایر ارگان‌ها مقابله خواهیم کرد.
 
وی بر اهمیت رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی تأکید کرد و افزود: کیفیت تحقیقات مقدماتی، بازجویی‌ها، ورود به حریم خصوصی اشخاص بر مبنای کرامت انسانی انجام خواهد شد و از مردم هم درخواست می‌شود در این حوزه مطالبه گر باشند.
 
در  مراسمی از تلاش های چند ساله محمد حسین ابراهیمی آهنگران تقدیر و میثم رنجبر به عنوان دادستان جدید ابرکوه معرفی شد.
 
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..