کسی ‌جرات شرکت در انتخابات شورای کارگری یزد را ندارد

نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور با بیان اینکه برده داری نوین را امروزه در استان می‌بینیم گفت: هیچ کس در استان یزد جرات شرکت در انتخابات شورای کارگری ندارد.

به گزارش یزدی نیوز محمد رضا صباغیان در مجمع نمایندگان استان یزد که در راستای حل مشکلات کارگران استان برگزار شد با اشاره به اینکه اگر تولید را در دو بخش کارگری و کارفرما ببینیم، کارگر زیاد در جلسات مورد توجه قرار نمی‌گیرد اظهار داشت: اخراج شورای کارگری بسیار راحت صورت می‌گیرد و اگر عضوی از این شورا بخواهد از حق کارگران دفاع کند، به آسودگی آن شخص را اخراج می‌کنند.

 
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با بیان اینکه در بسیاری از مناطق استان یزد هیچ کس جرات شرکت در انتخابات جامعه کارگری را ندارد گفت: این مسائل به معنای برده داری نوین است و امروزه آن را می‌بینیم که باید به آن رسیدگی شود.
 
وی خاطرنشان کرد: ما در استان یزد باید ببینیم که اگر قانونی سبب می‌شود که حق قشر کارگران و کارفرمایان تضییع شود، ارائه کنید تا در مجلس شورای اسلامی تصویب شود.
 
صباغیان به عدم کارایی شرکت‌های واسطه‌ای در استان اشاره و تصریح کرد: این شرکت‌ها اثر مثبتی بر کارفرمایان و کارگران ندارند و باید فکری به حال آن‌ها شود.
 
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور خاطرنشان کرد: امروزه شاهد مشکلات قشر کارگری در استان یزد هستیم که باید با همفکری بین نمایندگان مجلس استان، مسئولان و جامعه کارگری به شکل عمل شود که حق این قشر زحمت‌کش ضایع نشود و آن‌ها که در طول سال برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند و سربازان اقتصادی به شمار می‌روند، مشکلاتشان حل و فصل شود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..