امام جمعه یزد:

کشور ایران باید نسل استوار اهل تفکر و تعقل داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: باید نسلی اهل تفکر، تعقل استوار، پایداری، متعهد و متخصص داشته باشیم تا کشور را به بیگانه نفروشد و نیازی به بیگانه نداشته باشیم.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله محمدرضا ناصری امروز پیش از خطبه‌های نمازجمعه در جمع نمازگزاران شهرستان مهریز اظهار داشت: باید نسلی اهل تفکر، تعقل استوار، پایداری، متعهد و متخصص داشته باشیم تا کشور را به بیگانه نفروشد و نیازمندی کشور را به بیگانه کم کرده و تلاش کند با توانمندی خود پله‌های ترقی را طی کند.

 
وی خاطرنشان کرد: تربیت نسل جوان مستقل با عقل سلیم و ثابت قدم می‌تواند جوشش مثبتی را در ملت ایران ایجاد کند و آینده بهتری را برای کشور رقم بزند.
 
امام جمعه یزد عنوان کرد: تشکیل اتاق فکر با باور به اینکه «می توانیم» و بر محوریت کارگران و کارفرمایان توانای کشور، ایران را مستقل از بیگانگان می‌کند.
 
ناصری تاکید کرد: کارگران و کارفرمایان باید تولید کنند و سازنده در جهت ارائه کار بهتر و بیشتر به مردم و جامعه باشند تا هم تولید آنها رونق بگیرد و هم نیاز کشور برطرف شود.
 
وی عنوان کرد: شناسایی استعدادها همراه با اعتماد به نفس و اعتقاد به باورها و امید و توکل به خداوند متعال و تلاش می‌تواند حرکتی پیش برنده در عرصه تولید و سازندگی ایجاد کند.
 
ناصری با اشار ه به خدمات ارزنده امام خمینی (ره) گفت: با وجود گذشت سال‌ها، امام راحل توانستند اسلام واقعی را دوباره پیاده کنند و با جایگزین کردن مساجد و حسینیه‌ها به جای مراکز فساد، در صدد احیای اسلام واقعی برآمدند.
 
وی ادامه داد: خداوند متعال این انقلاب را در همه عرصه‌ها و با وجود دشمنی‌های زیاد حفظ کرده و انشالله این انقلاب تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..